obey-robots.txt
27 April 2017, 16:46
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

De ratten van Telfort !

jpfjpf
Heel veel mensen, die net iets meer met hun internet doen als de gimiddelde internetter, hebben hetzelfde probleem met Tefort.
Uitvallen van de verbinding. Modem aan/uit, 2 minuten wachten en dan weer tussen de 25 minuten en 1 dag online zijn.
Meestal valt de verbinding echter wel een keer of 10 per dag uit.

Telfort heeft geen oplossing, behalve de lijnsnelheid onderuit halen tot een 8 Mb. Dit werkt echter ook niet
Mij hebben ze ongevraagd zelf een keer teruggezet naar 0,5 Mb...

De problemen ontdek je meestal pas als je gaat uploaden middels een game of FTP/PTP programma.
Iedereen kent deze log denk ik wel in zijn modem tijdens de uitval:
"board 0 line 0 channel 0, call 9, C02 Call Terminated"

Ook ik ben inmiddels tegen het kookpunt. Telfort begrijpt niets van dit probleem. De helpdesk doet er ook niets aan, interesseert het niets en kan ook waarschijnlijk niets door kennisgebrek.

Zijn er mensen die wel begrijpen wat er mis gaat????
Ik ben benieuwd.
 
remcobouwens
jpfjpf schreef:
Heel veel mensen, die net iets meer met hun internet doen als de gimiddelde internetter, hebben hetzelfde probleem met Tefort.
Uitvallen van de verbinding. Modem aan/uit, 2 minuten wachten en dan weer tussen de 25 minuten en 1 dag online zijn.
Meestal valt de verbinding echter wel een keer of 10 per dag uit.

Telfort heeft geen oplossing, behalve de lijnsnelheid onderuit halen tot een 8 Mb. Dit werkt echter ook niet
Mij hebben ze ongevraagd zelf een keer teruggezet naar 0,5 Mb...

De problemen ontdek je meestal pas als je gaat uploaden middels een game of FTP/PTP programma.
Iedereen kent deze log denk ik wel in zijn modem tijdens de uitval:
"board 0 line 0 channel 0, call 9, C02 Call Terminated"

Ook ik ben inmiddels tegen het kookpunt. Telfort begrijpt niets van dit probleem. De helpdesk doet er ook niets aan, interesseert het niets en kan ook waarschijnlijk niets door kennisgebrek.

Zijn er mensen die wel begrijpen wat er mis gaat????
Ik ben benieuwd.


Mijn lijn ging ook de hele tijd up en down.. nu na meer dan een maand hebben ze de lijn geknepen naar 2300kbps!
Met mijn eigen Linksys modem kon ik voordat telfort ging knijpen nog meer dan 6000 stabiel halen..
Gewijzigd door remcobouwens op 14 april 2008, 17:58
 
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'De ratten van Telfort !', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly08:13:49
| Lutz08:17:05