obey-robots.txt
13 December 2018, 02:53
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/switch achter het Telfort modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Interactieve tv

Christiaan
Telfort gooit analoog overboord. Dus alles digitaal. Voor 1 tv krijg je 1 ontvanger in bruikleen. Ik heb meerdere tv's maar ik heb geen zin om huur voor die ontvangers te moeten betalen.
Weet iemand een truc om een NIET door Telfort geleverderde ontvanger goed werkend aan te sluiten? Ik ben een beetje digibeet maar ik dacht om de (b.v. op Markplaats) gekochte ontvanger m.b.v. een scartkabel aan de officiŽle ontvanger te koppelen. Is dat een goed idee? Uiteraard moeten de tv's onafhankelijk van elkaar aangestuurd kunnen worden. Ik ben vreselijk benieuwd. Al vast bedankt voor de moeite!

Lutz
Dat zal niet werken. Online kent het ID, b.v. het serienummer van het ontvanger in bruikleen. Alleen deze ontvanger kan tv ontvangen...

Christiaan
Bedankt voor de reactie.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
interactieve tv + netwerk op de TV Eigen netwerk achter het Telfort modem 4 25 september 2013, 22:23
Telfort introduceert Interactieve TV voor bestaande internetklanten Algemeen 1 13 augustus 2011, 22:36
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden