obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Interactieve tv
Christiaan
Telfort gooit analoog overboord. Dus alles digitaal. Voor 1 tv krijg je 1 ontvanger in bruikleen. Ik heb meerdere tv's maar ik heb geen zin om huur voor die ontvangers te moeten betalen.
Weet iemand een truc om een NIET door Telfort geleverderde ontvanger goed werkend aan te sluiten? Ik ben een beetje digibeet maar ik dacht om de (b.v. op Markplaats) gekochte ontvanger m.b.v. een scartkabel aan de officiƫle ontvanger te koppelen. Is dat een goed idee? Uiteraard moeten de tv's onafhankelijk van elkaar aangestuurd kunnen worden. Ik ben vreselijk benieuwd. Al vast bedankt voor de moeite!

Lutz
Dat zal niet werken. Online kent het ID, b.v. het serienummer van het ontvanger in bruikleen. Alleen deze ontvanger kan tv ontvangen...

Christiaan
Bedankt voor de reactie.

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Interactieve tv', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen : 1 04 okt 2014
interactieve tv + netwerk op de TV Eigen netwerk achter het Telfort modem : 4 25 sep 2013
Telfort introduceert Interactieve TV voor bestaande internetklanten Algemeen : 1 13 aug 2011