obey-robots.txt
23 Oktober 2018, 18:29
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

verschillende sites onbereikbaar

jackensina
Sinds enkele dagen kunnen wij verschillende sites niet benaderen. Er volgt dan een foutmelding:

Access Denied
You don't have permission to access "http://.............

Deze sites zijn wel ter benaderen via mobiel internet, maar niet via het huis-netwerk. Ik heb dit probleem op alle computers/telefoons binnen ons netwerk. Ik heb het modem al eens teruggezet naar fabrieksinstellingen, maar helaas zonder resultaat. Wat zou hiervan de oorzaak kunnen zijn?

Groeten, Jack

SimOnly
Ik vermoed dat je ip adres ergens in een blacklist zit.
Check hier je ip adres en noteer het: probe-my-ip-80x15

Zet vervolgens je modem en je router een uur uit (liefst langer b.v. een hele nacht).
Start daarna de boel weer op. Grote kans dat je een ander ip adres hebt gekregen.

Hopelijk is daarmee het probleem verholpen, maar vaak zijn hele ip ranges in een blacklist verwerkt waardoor de kans bestaat dat ook met een ander ip adres je geen toegang krijgt.
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Tigetje
Kon vanavond ook niet op een site waar ik veel op kom maar kreeg de melding dat i.v.m. de privacy deze geblokt werd omdat die site niet beveiligd zou zijn.
Echter stond er ook een tab bij met geavanceerd toen ik daar op klikte kon ik wel weer op die site komen misschien heb je hier iets aan.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verschillende sites onbereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
router achter modem: router onbereikbaar? Eigen netwerk achter het Telfort modem 28 07 augustus 2011, 20:09
Blokkeert Telfort bepaalde sites? Storing 14 26 juni 2010, 08:36
Mijn Telfort al sinds 28-5 onbereikbaar, wegens werkzaamheden, Algemeen 1 05 juni 2010, 21:03
MIJN TELFORT is onbereikbaar Algemeen 2 08 maart 2010, 13:33
Diverse sites traag Algemeen 8 08 mei 2009, 17:48
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden