obey-robots.txt
22 Augustus 2017, 14:58
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router

Fs
ri611791 schreef:

Dank je voor je advies, ik zet het alleen even in de ijskast i.v.m. 'n korte vakantie.
8 mei kom ik terug en dan zien we verder.

Hallo ri611791 ik hoop dat je een goede vakantie hebt gehad en heb je intussen al een oplossing gevonden voor je probleem ?.

ri611791
Goedemorgen, voor de goede orde meld ik je dat het probleem, nu ook door deskundigen nagekeken, waarschijnlijk te wijten is aan 'n probleem op het moederboord van m'n TV.
Om toch de functionaliteit op een of andere wijze te behouden heb ik gekozen voor 'n redelijke tot goede alternatieve oplossing te weten, de installatie van ChromeCast.
Ik kan nu weer, weliswaar via aansturing van Tablet/Smartphone, alle internet/thuisnetwerk gerelateerde processen aansturen en het is nog betaalbaar ook.
Bedankt voor het meedenken.

Tigetje
ri611791 schreef:

Goedemorgen, voor de goede orde meld ik je dat het probleem, nu ook door deskundigen nagekeken, waarschijnlijk te wijten is aan 'n probleem op het moederboord van m'n TV.
Om toch de functionaliteit op een of andere wijze te behouden heb ik gekozen voor 'n redelijke tot goede alternatieve oplossing te weten, de installatie van ChromeCast.
Ik kan nu weer, weliswaar via aansturing van Tablet/Smartphone, alle internet/thuisnetwerk gerelateerde processen aansturen en het is nog betaalbaar ook.
Bedankt voor het meedenken.

Je bent in elk geval bedankt voor de terugkoppeling.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
VPN verbinding Hardware instellingen 18 13 januari 2017, 20:07
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi 2 03 maart 2016, 18:54
Eigen router achter Experiabox v8 Eigen netwerk achter het Telfort modem 4 03 maart 2016, 18:48
sp code samsung m150 postbank Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 4 24 oktober 2015, 17:29
Inlog pagina router p-2812HNU-f1 WiFi 2 02 januari 2015, 18:52
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| DutchFlash01:12:16
| SimOnly04:34:01
| hpfan04:58:49
| Lutz 1 dag
Steun ons
test
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet