obey-robots.txt
24 Maart 2017, 05:13
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

TV-ontvanger aanmelden bij Telfort

wnk99659
Goedendag, ik heb op internet een extra tv-ontvanger aangeschaft, de TV programma's werkten direct, terwijl ik me niet hoefde aan te melden. Alleen staat in beeld, bij zenders zoeken, dat deze ontvanger bij XS4all is aangemeld, ik kan me niet aanmelden met mijn telfort abonnementsnummer en pincode.
Dat is lastig, want ik kan dan niet de met het eerste kastje opgenomen programma's bekijken.
reset lost dit niet op, software vervangen ook niet,
wie heeft hiervoor de goede oplossing?

Lutz
Kan je de ontvanger terugzetten in de fabriek stand? Was de ontvanger misschien gebruikt?

wnk99659
Terug naar de fabrieksinstellingen heeft geen resultaat, ook software verwijderen niet. De onderstaande info kreeg ik op internet, wellicht kan je hier iets mee om e.e.a. te omzeilen. zelf weet ik nog niet goed hoe dat zou kunnen. Het is wel een uitdaging om deze puzzel te kraken!

"Je kan zelf namelijk op geen enkele wijze de aanmelding op je decoder ongedaan maken en een nieuwe code invoeren. De initial boot die ervoor zorgt dat je bij eerste aanmelding op het netwerk je klantgegevens in moet voeren, worden na aanmelding overgeslagen door het opstartprogramma. Alleen medewerker van Telfort kan je aangemelde decoder afmelden op het netwerk na controle op het juiste serienummer en de hoeveelheid decoders welke je volgens je abonnement hebt."

ik ben benieuwd naar reacties hierop die me verder helpen.
Bedankt voor je reactie,
Wim

wnk99659
Ter aanvulling nog even:
Het is inderdaad een gebruikte ontvanger.

Lutz
En hoe is het uitgegaan? Heeft Telfort de ontvanger geregistreerd?

wnk99659
nee, ik zoek naar een optie om de ontvanger te resetten zodat ik weer kan inloggen met mijn Telfort account.
Wie een oplossingsrichting weet hoor ik graag.
De normale reset en het vervangen van software helpen niet. Er moet nog een instelling zijn die opnieuw inloggen op de provider mogelijk maakt. Die heb ik nog niet kunnen vinden, dus...
graag uw hulp,
Wim

Lutz
In #3 wordt een andere volgorde voorgesteld. Heb je over deze volgorde nagedacht?

wnk99659
ik begrijp echt niet wat je precies bedoelt, kan je het verduidelijken?

Lutz
Telfort kan de gebruikte ontvanger afmelden bij de oude provider en aanmelden op Telfort. Eventueel moet je nog je abonnement aanpassen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'TV-ontvanger aanmelden bij Telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly08:19:10
| Lutz08:40:19
Steun ons