obey-robots.txt
25 Mei 2018, 22:46
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken

Printer werkt niet meer met Telfort als provider!

10eke
Sinds 6 maanden heb ik een nieuwe printer(Canon MG3500), draadloos. Deze heeft zolang ik ZIGGO als provider had.
Sinds 1 juli ben ik overgegaan naar Telfort als provider.
Installeren geen enkel probleem.
Printer werkt echter niet meer sinds die tijd.
Printer kan niet worden gedetecteerd!

Telfort wil dit NIET ondersteunen! Zij leveren en ondersteunen alleen TV en WIFI!

Canon geeft aan dat er in de router een poort moet worden open gezet, maar Telfort weigert mee te werken!

Heeft iemand hier een oplossing voor?

met vriendelijke groet 10eke

SimOnly
Je verbind je printer via WIFI, het ip adres dat de printer krijgt moet in hetzelfde bereik zitten als van je andere apparaten. Hier zou het probleem kunnen zitten.

Heb je naast de experiabox nog andere routers in gebruik?
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

10eke
Dank je Sim Only,

Dank voor je reactie!
IK heb geen andere router in gebruik en ik weet dat het met het IPadres te maken heeft en kan ook zien wat het IPadres van PC, IPhone en IPad is, maar weet niet hoe verbonding te krijgen

SimOnly
Kun je achterhalen wat je ip adres is voor de printer?

Dit vind ik er over via google:
Netwerkinstellingen controleren

Om te controleren of uw printer succesvol is aangesloten op uw draadloze netwerk, kunt u de netwerkinstellingen voor uw printer afdrukken indien gewenst:

1. Controleer of de printer is ingeschakeld.

2. Laad een vel normaal papier (A4- of Letter-formaat).

3. Houd de knop [Hervatten/Annuleren[MASTER] Picture_PIXMA Wireless Connection Setup Page stop button] ingedrukt totdat het alarmlampje [MASTER] Picture_PIXMA Wireless Connection tab 1_2 15 maal knippert, en laat de knop dan los.
De netwerkinformatiepagina wordt afgedrukt.

Controleer op de afdruk of de "Verbinding" "Actief" aangeeft en of de SSID - Service Set Identifier (de naam van uw draadloze netwerk) de juiste naam van uw draadloze netwerk aangeeft.

Of: https://www.gebru...=0027#pf1b

Check ook je software firewall en stel die in op vertrouwd netwerk. Die instelling blokkeert geen printerpoorten.
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

10eke
Hallo Sim Only,

Beide had, heb ik inmiddels gedaan en de verbinding is actief en het SSID klopt ook.

alleen staat er geen IP adres vermeld. Wel een MAC adres.

Verder heb ik de link doorgelezen en geprobeerd de "Command Prompt"te vinden, helaas lukte dit me niet.
ik werk met Windows 10.

Met vriendelijke groet,
10eke

SimOnly
Mac adres is een vast iets dat gekoppeld is aan je hardware. Als er geen ip adres is dan is er ook geen verbinding!

Lees de stukken over verbinding maken nog eens na in de handleiding.
SimOnly

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Printer werkt niet meer met Telfort als provider!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly04:31:38
Steun ons
Drogisterij.net