obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Wederom onderzoek naar lijnen/wijkcentrale etc.
Frans63
Nadat ik in december 07 spontaan problemen kreeg met het bellen over IP, kreeg ik na lijntesten etc een nieuw Zyxel modem aangeboden en toegezonden..
Na inregelen etc. deed internet (bedraad en draadloos) het naar behoren. Alleen de telefoons beleven zwijgen. Afijn d.t.v. de Helpdesk en allerlei "handige" tips, blijven de telefoons zwijgen. De helpdesk heeft online gekeken en "zag dat het goed was".
"We gaan lijntesten etc aanvragen" was het laatste wat ik kreeg te horen. Ik ben bang dat ik weer straks een nieuw modem krijg toegestuurd.
Met andere woorden de geschiedenis gaat zich herhalen zonder dat het verbetering geeft? Frown

Wordt vervolgd (het is inmiddels 1/2 maart!!)
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wederom onderzoek naar lijnen/wijkcentrale etc.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem : 2 17 apr 2016
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. : 3 25 dec 2014
Wifi werkt niet naar tv WiFi : 2 07 feb 2014
bellen naar buitenland Algemeen : 2 28 mrt 2012
Wederom werkt het weer niet Klacht over Telfort : 2 13 mei 2011