obey-robots.txt
20 April 2019, 00:30
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken

Fout aanmaken contactpersonen Telfort online

Johnware
Beste Medegebruikers,

Ik weet niet precies waar dat ik deze fout dien te melden en/of dat meerdere gebruikers er last van hebben.
Maar ik heb contact gezocht met Telfort zelf en deze verwijzen me naar het forum (wat ik al zeer vreemd vind).

Maar goed hierbij mijn probleem:
1) Ik had een gratis mail adres van Telfort (ooit jaren geleden aan gemaakt bij Tiscali, die is overgenomen door Telfort)
2) Tussendoor ben ik lid geworden van Telfort internet en heb daar ook weer een extra mailadres van gekregen
3) Eind vorig jaar heeft blijkbaar elke Telfort gebruiker, die het bovenstaande had, een bericht gekregen dat het gratis verkregen mailadres ging vervallen.

Men kon vervolgens kiezen uit de volgende 3 mogelijkheden:
a) Mailadres volledig laten vervallen
b) Mailadres extra betalen zodat Telfort het aan kon houden als los mailadres
c) Het bestaande mailadres laten koppelen aan het bestaande abonnement van Telfort zodat het mailadres toe zou behoren aan je internet account.
(zeg je echter het internet abonnement op dan vervalt daar automatisch je mailadres mee)

Ik heb voor de laatste optie gekozen en alles verliep op rolletjes, de uiterste datum van het voerzetten ging voorbij en ik merkte er niets van.
Totdat .. .. . . . .ik een contactpersoon aan wilde passen !
De eerste keer dat ik de onderstaande fout kreeg te zien dacht ik dat er gewoon iets was met Telfort zelf en dat ik het de volgende keer nog eens moest proberen.

tfqendu8tfduq.24.58

Echter ik heb geleerd dat dit dus een standaard fout is op het moment dat ik iets wil veranderen in mijn contactpersonen.
Of ik nu een nieuwe aan wil maken (zie voorbeeld) of een oude aan wil passen !
Het maakt niet uit.
Wie oh wie kan mij hier mee helpen ?

Alvast bedankt.

Groeten,
John

SimOnly
Een wilde gok. Probeer het eens met een andere browser.
De IE app Edge van Windows 10 geeft veel problemen. Maar heb je b.v. Chrome gebruikt probeer dan eens Internet Explorer.
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

Johnware
Beste SimOnly,

Bedankt voor je reactie.
Ik maak gebruik van Mac met Google Chome en/of safari.
Beide zijn geprobeerd en op beide krijg ik dezelfde foutmelding.

Dit is het dus niet, iemand nog meer ideeŽn ?

Lutz
Het heeft niet met de browser te maken, omdat het probleem zich met Chrome en Safari voordoet.

Ik lees uit je verhaal dat je denkt dat contactpersonen en adresboek gelinkt zijn. Stond dat ook zo in de brief?

Ik denk dat je een configuratie fout hebt in je email programma. Ik gebruik Thunderbird om mijn iMac. Daar heb ik verschillende email adressen aan gekoppeld. En een adresboek voor alle. Misschien moet je in deze richting zoeken?

Gebruik je alleen webmail of een email client?

Succes ermee!

Johnware
Beste Lutz,

Bedankt voor je reactie.
Natuurlijk had ik er dat er bij moeten melden maar het is goed dat je het vraagt.
Ik maak voor Telfort alleen maar gebruik van de webmail (dus mail via het internet bekijken)
Dit heeft altijd gewerkt totdat Telfort mijn oude mailadres dus gekoppeld heeft aan mijn "nieuwste" mailadres.
Dus ook daar zit hem de clou niet in.

Toch bedankt.

Nog iemand anders een idee ?

Ik hoor het graag.

Lutz
Er is nog het officiele Telfort forum. Wij zijn hier onafhangelijk van Telfort. Ik zou mijn vraag daar posten. Dan krijgt webcare de kans het te lezen. Ik ben zeker je kan zelf het officiele forum vinden.

Post daar dat je gebruik maakt van webmail.

Mijn eigen advies is denk eens over een gratis email van Microsoft (vroeger hotmail) of Google (gmail) na. Dat heb je toch nodig voor een smartphone. Apple heeft er ook een gratis email dienst voor zijn klanten.

Johnware
Beste Lutz,

Bedankt weer voor je reactie.
Het probleem zat hem dus bij Telfort zelf.
Na wat telefonisch contact werkte alles weer wel terwijl ik zelf niets had veranderd.

Bedankt allemaal voor de hulp en antwoorden.
Wat mij betreft mag deze thread gesloten worden.

Groeten,
John.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Fout aanmaken contactpersonen Telfort online', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden