obey-robots.txt
21 Juli 2018, 03:33
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken

account geblokkeerd

dutchie
Wil ik vorige week inloggen op mijn telfort webmail account, krijg ik de melding dat mijn account is geblokkeerd!
Heb geen flauw idee waarom en hoe dit opgelost moet worden...hellup!!

Fs
dutchie schreef:

Wil ik vorige week inloggen op mijn telfort webmail account, krijg ik de melding dat mijn account is geblokkeerd!
Heb geen flauw idee waarom en hoe dit opgelost moet worden...hellup!!

Waarom neem je geen contact op met de provider die geven wel antwoord waarom je geblokkeerd bent.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'account geblokkeerd', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Wordt VOIP geblokkeerd? Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 2 29 oktober 2012, 19:25
Parameters voor Instellingen Voip-account anders dan Telfort-VastBellen? Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 12 25 augustus 2010, 09:47
pop3 met spxxxxxx account configureren Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 7 23 september 2009, 17:09
voip -> sip account buiten telfort netwerk gebruiken Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 6 12 mei 2009, 18:51
Sorry uw account of pincode wordt niet herkend Algemeen 14 18 oktober 2008, 08:55
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:10:25