obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Klant onvriendelijke beleid
ludwina
ik vind dit wel zn klant onvriendelijk bedrijf. Heb je een blokkade. Wat een keer kan gebeuren. Betaal je met spoedoverboeking duurt het nog dagen. Ik ga overstappen. Heb dit ook een keer bij upc gehad. Betaal daar met ideal. Doe een belletje en paar minuten later weer actief. En de gene die je hier aan de telefoon krijgt zijn ook niet al te vriendelijk
 
andre@home
Die paar tientjes laat ik automatisch afschrijven.... je moet toch betalen... te laat betalen levert alleen dus maar problemen op.
Blijkbaar zit het bij u in het systeem... want bij UPC had u ook al problemen...

Zit al weer ruim 6 j bij Telfort... ach en het is vervelend als er een keer een storing is, maar meestal duren ze kort (eenmaal lang, ca 1 dag).

Zoek dus ook even het klantgedrag bij u zelf en niet alleen de service bij de provider.... das wel zo eerlijk.
Als Telfort minder tijd hoeft te besteden aan slecht betalende klanten als u.... blijft er meer tijd en geld over voor het verder verbeteren van de ander zaken... Heeft u het zo wel eens bekeken... anders is het wel erg eenrichtingsverkeer....

Als het recht is: dan wel, men heeft recht op waar men voor betaald heeft. En das een goed recht en moeten we heel goed bewaken.
 
Fs

Quote

andre@home schreef:

Die paar tientjes laat ik automatisch afschrijven.... je moet toch betalen... te laat betalen levert alleen dus maar problemen op.
Blijkbaar zit het bij u in het systeem... want bij UPC had u ook al problemen...

Zit al weer ruim 6 j bij Telfort... ach en het is vervelend als er een keer een storing is, maar meestal duren ze kort (eenmaal lang, ca 1 dag).

Zoek dus ook even het klantgedrag bij u zelf en niet alleen de service bij de provider.... das wel zo eerlijk.
Als Telfort minder tijd hoeft te besteden aan slecht betalende klanten als u.... blijft er meer tijd en geld over voor het verder verbeteren van de ander zaken... Heeft u het zo wel eens bekeken... anders is het wel erg eenrichtingsverkeer....

Als het recht is: dan wel, men heeft recht op waar men voor betaald heeft. En das een goed recht en moeten we heel goed bewaken.

Ik ben het volledig eens dat je een internet abonnement automatisch moet betalen dan loop je niet tegen het probleem aan dat je tijdelijk onder komt te zitten.
Wat andre@home verder aan geeft ben ik het NIET mee eens ik vindt dat ongepast hij had dat achterwege moeten laten.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klant onvriendelijke beleid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
wat een klant onvriendelijk bedrijf Gebruikers ervaringen : 1 28 aug 2014
Exclusief verlengaanbod is 50% duurder dan voor nieuwe klant? Algemeen : 1 25 jul 2013
Nieuwe klant Eigen netwerk achter het Telfort modem : 3 14 mrt 2013
T.a.v. Telfort Webcareteam: Vragenlijst van gefrustreerde klant Algemeen : 7 03 okt 2009
Toekomstige Telfort Klant - Welke Modem? Telfort met eigen modem/router : 18 29 aug 2008