obey-robots.txt
24 Februari 2018, 15:07
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Telfort? Post hier je Telfort klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Klant onvriendelijke beleid

ludwina
ik vind dit wel zn klant onvriendelijk bedrijf. Heb je een blokkade. Wat een keer kan gebeuren. Betaal je met spoedoverboeking duurt het nog dagen. Ik ga overstappen. Heb dit ook een keer bij upc gehad. Betaal daar met ideal. Doe een belletje en paar minuten later weer actief. En de gene die je hier aan de telefoon krijgt zijn ook niet al te vriendelijk

andre@home
Die paar tientjes laat ik automatisch afschrijven.... je moet toch betalen... te laat betalen levert alleen dus maar problemen op.
Blijkbaar zit het bij u in het systeem... want bij UPC had u ook al problemen...

Zit al weer ruim 6 j bij Telfort... ach en het is vervelend als er een keer een storing is, maar meestal duren ze kort (eenmaal lang, ca 1 dag).

Zoek dus ook even het klantgedrag bij u zelf en niet alleen de service bij de provider.... das wel zo eerlijk.
Als Telfort minder tijd hoeft te besteden aan slecht betalende klanten als u.... blijft er meer tijd en geld over voor het verder verbeteren van de ander zaken... Heeft u het zo wel eens bekeken... anders is het wel erg eenrichtingsverkeer....

Als het recht is: dan wel, men heeft recht op waar men voor betaald heeft. En das een goed recht en moeten we heel goed bewaken.

Fs
andre@home schreef:

Die paar tientjes laat ik automatisch afschrijven.... je moet toch betalen... te laat betalen levert alleen dus maar problemen op.
Blijkbaar zit het bij u in het systeem... want bij UPC had u ook al problemen...

Zit al weer ruim 6 j bij Telfort... ach en het is vervelend als er een keer een storing is, maar meestal duren ze kort (eenmaal lang, ca 1 dag).

Zoek dus ook even het klantgedrag bij u zelf en niet alleen de service bij de provider.... das wel zo eerlijk.
Als Telfort minder tijd hoeft te besteden aan slecht betalende klanten als u.... blijft er meer tijd en geld over voor het verder verbeteren van de ander zaken... Heeft u het zo wel eens bekeken... anders is het wel erg eenrichtingsverkeer....

Als het recht is: dan wel, men heeft recht op waar men voor betaald heeft. En das een goed recht en moeten we heel goed bewaken.

Ik ben het volledig eens dat je een internet abonnement automatisch moet betalen dan loop je niet tegen het probleem aan dat je tijdelijk onder komt te zitten.
Wat andre@home verder aan geeft ben ik het NIET mee eens ik vindt dat ongepast hij had dat achterwege moeten laten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klant onvriendelijke beleid', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
wat een klant onvriendelijk bedrijf Gebruikers ervaringen 1 28 augustus 2014, 09:34
Exclusief verlengaanbod is 50% duurder dan voor nieuwe klant? Algemeen 1 25 juli 2013, 14:33
Nieuwe klant Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 14 maart 2013, 23:14
T.a.v. Telfort Webcareteam: Vragenlijst van gefrustreerde klant Algemeen 7 03 oktober 2009, 18:16
Toekomstige Telfort Klant - Welke Modem? Telfort met eigen modem/router 18 29 augustus 2008, 14:11
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:32:30
Steun ons
Voordeelcode: happy2018 I-Telligent Usenet