obey-robots.txt
17 Juli 2018, 15:32
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Telfort? Post hier je Telfort klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Hoe lang moeten we nog wachten?

mikhail
Op 15 januari 2014 heb ik via internet een glasvezelabonnement (“Alles-in-1”) aangevraagd bij Telfort, met de gewenste activatiedatum 10 februari. Ik was in de veronderstelling dat het abonnement 3-4 weken zou gaan duren omdat de glasvezel was al bij ons aanwijzig was Maar de informatie op de website van Telfort misleidend was.
Op 21 maart heeft Telfort namelijk de glazvezelmodem bij ons thuis geïnstalleerd in de meterkast. Helaas is het zo dat de meterkast zich bevind in een openbare ruimte zonder stopkontakt. De verdere bekabeling van de glasvezelaansluiting in de meterkast is niet doorgetrokken naar mijn woning.
Ik heb in totaal 10 brieven en mailtjes naar Telfort in de laatste 13 weken al gestuurd. De dienst was op 4 april aangesloten maar de aansluiting werkt natuurlijk niet. Wel de eerste factuur is al bij ons thuis ligt.
Dus, na bijna 3 maanden wachten hebben we niks bij Telfort opgeleeverd maar allen de problemen. Hoe lang moeten we nog wachten?

Franzki
Als eigenaar/bewoner ben je meestal zelf verantwoordelijk voor het aanleggen van een stopcontact in de meterkast.

Verder ben je meestal ook zelf verantwoordelijk voor het aanleggen van netwerkbekabeling vanaf je meterkast naar je apparatuur in huis.

Kun je niet gewoon zelf een stopcontact aanleggen en een UTP-kabel naar de meterkast trekken?

mikhail
Franzki schreef:

Als eigenaar/bewoner ben je meestal zelf verantwoordelijk voor het aanleggen van een stopcontact in de meterkast.

Verder ben je meestal ook zelf verantwoordelijk voor het aanleggen van netwerkbekabeling vanaf je meterkast naar je apparatuur in huis.

Kun je niet gewoon zelf een stopcontact aanleggen en een UTP-kabel naar de meterkast trekken?

Bedankt voor u reactie.
1. Volgens de Algemene Voorwaarden Elektronische Communicatie Diensten voor Telfort Glasvezel (4.3.) "TELFORT houdt bij de aanleg van Voorzieningen op de overeengekomen locatie waar mogelijk rekening met redelijke wensen van de Klant."
2. De huurders van ons appartamentengebow zijn niet gerechtig wijzigingen in de voorzieningen van de openbaare ruimten aan te brengen (extra stopkontakten etc.).
3. Er zijn nog een appartament van de buuren en de andere meterkast tussendoor de kast met de glasvezelmodem en onze woning. Daarom kan ik niet de verdere bekabeling van de glasvezelaansluiting in de meterkast doorgetrokken naar mijn woning.
4. Volgens de Algemene Voorwaarden (6.1.) "TELFORT verhuurt aan de Klant de in de Overeenkomst vermelde Voorzieningen voor de duur van de Overeenkomst." Ik kan niet voor de glasvezelmodem in de openbaare ruimte zorgen of verantwordelijk zijn.
5. Op 27 maart de Telfort glasvezel klantenservice heeft mij opgebeld met de informatie dat de glasvezelmodem naar mij woning bij hun technische dienst z.s.m. verplaatsd moet worden.

Franzki
Blijkbaar heb je al helemaal uitgezocht hoe het zit....

Dan zou ik het probleem niet op een gebruikersforum zetten (waar Telfort niet meeleest) maar gewoon met Telfort in gesprek gaan....

mikhail
Franzki schreef:

Blijkbaar heb je al helemaal uitgezocht hoe het zit....

Dan zou ik het probleem niet op een gebruikersforum zetten (waar Telfort niet meeleest) maar gewoon met Telfort in gesprek gaan....

Ik heb 5 brieven en 7 mailtjes in dit poeriode van 13 weken naar Telfort gestuurd. Nu hebben wij geen werkende aansluiting thuis maar slechts een rekening van Telfort.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Hoe lang moeten we nog wachten?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Hoe lang mag de telefoonlijn naar de modem zijn? Hardware instellingen 7 16 augustus 2010, 22:10
lang houdbaar prepaid beltegoed Helpdesk 16 12 juni 2010, 14:09
modem iedere keer aan uit moeten zetten Storing 10 13 maart 2010, 20:04
Internetaanbieders moeten afknijpen altijd melden Algemeen 6 16 oktober 2009, 16:58
FF wachten op de KPN monteur.. Opleveringsproblemen 15 09 november 2008, 00:09
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| jbasomers16:45:11
| SimOnly 1 dag