obey-robots.txt
17 Juli 2018, 15:12
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle vragen m.b.t. de instellingen van de Hardware kun je hier stellen.
 Onderwerp afdrukken

Xbox 360 poort openen

Mirelva
Hallo allemaal!

Mijn ouders zijn sinds kort over gestapt naar de provider Telfort.
Ik had bij de vorige provider al moeite met de connectie op mijn xbox360 omdat hij altijd wisselde tussen een open en moderate NATtype maar dit komt omdat ik er een router tussen heb zitten
Maar nu we bij de Telfort zitten is hij strict en heb ik last van voicelag, ingamelag en een tick.
ik heb geprobeerd om via watismijnip om mijn router te openen om zo de poorten open te zetten, maar met mijn ip adres opent zich niks!

Ik weet dus niet hoe ik nu toegang heb tot mijn modem om de poorten open te zetten.

ik heb overal gezocht op forums en op telfort,nl zelf maar kan niks vinden.

Ingame is het echt super vervelend want bij games zoals Callofduty gaat het lopen niet soepel en het vuren is altijd later dan de knoppen die ik al heb ingedrukt.

Ik ben zelf niet al te goed in de technologie van de computer enz, dus als iemand mij het zou willen uitleggen alsof je tegen iemand praat van 13 jaar, GRAAG!!

Hopelijk kan iemand mij helpen of tips geven!

GroetjesKiss

EdP
Via watismijnip krijg je alleen je externe IP adres, maar je modem reageert daarop standaard niet. Wel op je interne IP adres, meestal is dat 192.168.1.254 of, bij de nieuwere Experiabox, 192.168.2.254
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Mirelva
Heel erg bedankt!
Ik kon via deze manier wel op mijn modem komen en heb de poorten voor xbox opengezet en de unpn aangezet.
Maar.. mijn NAT is nog steeds strict.
Heeft iemand een idee wat ik nog meer zou kunnen doen?

dutchgamer
unpn uitzetten ga je je router in en nat type ma kijk eerst in netwerkinstellingen klik je op netwerk configeren in de xbox en kijk je wat je ip is en dan vul je je ip in je router in nat type en dan vul je start poort 3074 dat is de poort voor xbox 360 open te zetten vergeet niet firewall uit te zetten geen dank jongens

dutchgamer
zo niet voeg me toe op xbox 360 en ik help je via me headset me naam is Onyx GrAv3DiG3R alvast veel game plezier

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Xbox 360 poort openen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Ethernet poort stopt na een tijd Storing 14 12 mei 2010, 22:43
Website Linkwitzlab.com niet te openen. Storing 20 24 april 2010, 14:55
Hulp bij fortwarden poort Zyxel en Conceptronic Algemeen 16 11 april 2010, 23:16
[TIP!] Gebruik OpenDNS als je pagina's niet kan openen! Helpdesk 3 11 februari 2010, 19:09
Poort 81 openen in 2602R-D1A Algemeen 38 24 januari 2010, 13:34
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| jbasomers16:25:34
| SimOnly 1 dag