obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Switch achter Experia Box V8 werkt niet
mario2710
Ik heb een nieuw modem van Telfort ontvangen ivm verhogen van de internet snelheid. Ik heb een kabel naar boven lopen waar ik een Sitecom Network Giga switch heb staan waarop ik een tweetal bedrade pc's heb aangesloten. Wat ik ook probeer ik kan geen verbinding tot stand brengen. Ik heb ook geprobeerd met een aparte nieuwe kabel van het modem naar de switch een verbinding te maken (alle 4 poorten geprobeerd), ook dat werkt niet. Op de en of andere manier "ziet" mijn pc het modem niet, krijgt ook geen IP (DHCP staat aan, moet ook ivm telefonie heb ik begrepen). Met mijn oude zilveren Telfort modem heb ik altijd zo gedraaid zonder problemen. Als ik mijn laptop rechtstreeks via kabel aansluit werkt het wel, als ik er een switch tussen hang werkt het niet meer. Wat zie ik over het hoofd? Mot ik ergens een of andere instelling aanpassen? Wie kan mij helpen want ik ben al avonden aan het uitpluizen hoe ik dit kan oplossen.

EdP
Welke hardware je precies hebt staat er niet nij, ik zou me kunnen voostellen dat er iets met auto-negotiate misgaat in de poort-snelheded. Je kunt, afhankelijk van de mogelijkheden, kunnen proberen de poort(en) van het modem en/of de switch op bijv. 100 of 1000 Mbit te zetten.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Switch achter Experia Box V8 werkt niet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016
kan niet meer downloaden met telfort Usenet : 2 12 nov 2016
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... : 5 12 aug 2016