obey-robots.txt
23 September 2018, 00:51
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord


Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Wanneer gaat Telfort echt de problemen aanpakken???

martindenboer
Tja precies 19 dagen werkte het prima. Op 19 februri niet meer WAAROM?

Nu 15 keer de technische helpdesk gebeld van Telfort. Totaal 8 uur aan de lijn gezeten. Snelheid terug gezet naar 12 MB
Helpt niets. Snelheid wordt nog verder terug gezet naar 8 mb.
Daar moet je dan steeds 5 tot 10 werkdagen op wachten.

vandaag ander modem geprobeerd. DSL lijn wel stabiel.
Verzoek om nieuw modem op te sturen gaat ook weer 7 dagen duren!!!!
Moet helemaal uit schiphol komen. Zeker met paard en wagen ofzo.

Wel 179 euro van de rekening afgetrokken door Telfort maar service ho maar.
Tja het loopt via het KPN netwerk hè. En daar is Telfort van afhankelijk.

Pittige brief geschreven naar Telfort maar nog niets gehoord.
Wel zelf meer dan 200 euro gebeld en 1300 euro inkomsten misgelopen.

Ach ja de voorwaarden van Telfort dekken alles in dus nog maar een maand wachten en dan ????

Service wat is dat????

WAAROM WERKTE HET EERST WEL TWEE WEKEN?

Slapeloze nachten krijg je ervan en een vrouw die flipt.

Telfort bedankt!
 
data-full-width-responsive="true">
Timelord
Verbaas je nergens over.

Ik had 3 weken te vroeg internet van Alice, maar geen modem.
Had ik eindelijk het modem, kon ik 3 dagen internetten en op de dag van activering was de verbinding weg.
Is ook nooit meer teruggekomen.

Weet je wat wel teruggekomen is ? het geld wat ze van m'n rekening hadden afgeschreven. Dat heb ik mooi laten storneren.

Het is zo typisch: niks gaat er goed, maar het geld afschrijven WEL.
Typisch toch ?
 
Richard
en 1300 euro inkomsten misgelopen.

Als je inkomen er afhankelijk van is zou ik ook een zakelijke aansluiting nemen bij een provider met uptime garantie.

De 5-10 werkdagen wachten is omdat ze KPN monteurs naar de centrales moeten sturen, die hebben het erg druk met al die aansluitingen en ook met glasvezel en dan nog het gewone telefoon aansluitingswerk wat ze voor KPN doen, dus vandaar die periode. Het kan ook zijn dat het na 3 dagen al gepiept is, maar het kan ook langer duren, vandaar die periode van 5-10 werkdagen.

De 7 dagen vanaf schiphol is ook niet zo vreemd.
1e dag -> verzoek wordt in het systeem ingebracht
2e dag -> verzoek wordt naar schiphol verstuurd en bericht komt daar dus de derde dag binnen.
3e dag-> bericht wordt in Schiphol in het systeem gezet
4e dag-> order wordt verwerkt en verstuurt
5e dag -> pakket komt bij jou aan.

En als er een weekend tussen zit of TNT ofzo laat het een dag in het distributiecentrum liggen, zijn er zo een a 2 dagen bij, dus logisch dat ze hier 7 dagen voor uittrekken. Ook hier kan het gewoon zijn dat je het eerder binnen hebt.
Ik werk overigens niet bij Telfort maar dit systeem wordt wel bij meer bedrijven gehanteerd.
Zeg je weiniger dagen hangt iedereen weer aan de telefoon als het niet exact op die datum binnen is en dat wil je ook niet, vandaar.

Op 19 februri niet meer WAAROM?

Als je modem net op die dag gedeeltelijk de geest heeft gegeven kan dat goed de reden zijn.
Zou ook kunnen dat er iemand anders in de centrale is aangesloten en dat men over de draden gestruikeld is en deze geen goed contact meer maken ofzo.... da's koffiedik kijken en voor de TD ook zoeken.

Hoezo eigenlijk 179 euri van de rekening? Duur modem gekocht ofzo?
 
Richard
We hebben een aangetekende brief gestuurd met het hele verhaal en verwachten dat Telfort dit binnen 4 weken gaat oplossen.
Gebeurt dit niet stoppen we met vastbellen, ook al zeggen ze dat dit niet kan.

Ze kunnen veel zeggen, maar je staat in je recht als ze het probleem niet kunnen oplossen en jij ze zoals nu 4 weken de tijd heeft gegeven om het probleem op te lossen.

Nadeel is dat indien geconstateerd wordt dat het probleem toch inderdaad bij jou thuis danwel jouw aansluiting ligt (m.u.v. alles wat voor het isra punt zit want dat is afdeling KPN) dat ze je dan voor de kosten kunnen laten opdraaien.
Doch ik ga er van uit dat alles is aangesloten zoals het hoort.

Er bestaat wel degelijk nog zoiets als fatsoenlijk zaken doen, maar bij elke provider zijn er wel een aantal uitzonderingen, dus mensen waarbij de service niet is wat het zou moeten zijn.
 
Timelord
Kabel doorknippen ?????
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wanneer gaat Telfort echt de problemen aanpakken???', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Proxy problemen Algemeen 7 14 september 2017, 20:51
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord



Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:20:28