obey-robots.txt
14 November 2018, 12:12
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Telfort? Post hier je Telfort klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Problemen met alles in 1. Service? Not!

Eva_T
Ja hoor, daar gaan we weer. Drama met ons nieuwe abonnement bij Telfort, hierna te noemen Helfort.

Ik begin gewoon aan mezelf te twijfelen; ben ik dan echt zo'n zeikerd?
Of ben ik niet meer dan redelijk m.b.t. mijn verwachtingen jegens een internet/interactieve tv aanbieder? Ik betaal toch immers gewoon mijn abonnement volgens afspraak?

Zie hieronder een samenvatting van mijn privé discussie via de Helfort facebook pagina. Ik kon het helaas niet openbaar op die Helfort pagina kwijt, anders had ik dat graag gedaan. Dan maar zo.

Eind mei 2013 (ongeveer?!) hadden wij interactieve tv aangevraagd. hierover zijn destijds (telefonisch) afspraken gemaakt:
We zouden 32,50 p.m. betalen voor interactieve tv + internet 30 mbit/sec. Een kastje en modem zou onze kant opkomen. Onze digitenne (KPN) mochten we houden, en zou met ingang van het abonnement gratis zijn.
De doorslaggevende reden voor mijn keuze voor dit abonnement was: Ik kon tot 2 (of 3?) dagen na uitzending alle programma's terug kijken. Joepie!

Begin juni werd er inmiddels (veel te veel) geld afgeschreven en we hadden nog niet eens iets ontvangen. Na veéééél vermoeiend gediscussieer met een niet servicegerichte medewerker van Helfort via facebook, heb ik uiteindelijk de te veel betaalde kosten terug gekregen en het modem en tv kastje ontvangen. Toch nog opgelost, zou je denken....

Tot dat:
1) Het internet (voorheen KPN) ineens trager werkte dan normaal. We hebben afgelopen week 9 mbit/sec gemeten, dit zou volgens de telefonische afspraak 30 moeten zijn.
2) Er weer een klein bedrag door KPN afgeschreven werd
3) Er weer teveel door Helfort werd afgeschreven.
4) We erachter kwamen dat we moesten betalen voor iedere uitzending die we via 'het interactieve uitzending gemist' op de tv wilden terug kijken. Dit zat toch bij het abonnement in?! Daarnaast zijn diezelfde programma's via de laptop of Ipad gewoon gratis terug te kijken. Schiet mij maar lek.

Toen ik bovenstaande punten via dezelfde facebook discussie benoemde was dit de reactie:

"Beste Eva,
Ik heb jouw verbinding doorgemeten en je haalt een snelheid van 13.9Mb, dit is de hoogst haalbare snelheid op jouw adres en valt binnen het Internet Standaard abonnement dat loopt tot 30Mb. Als je gebruik maakt van de Digitenne aanbieding dan betaal je geen abonnementskosten, enkel de huur van de tuner. Dit staat op onze website beschreven: http://bit.ly/1572dND.
Het aanbod en of je moet betalen voor een programma bij Programma gemist wordt bepaald door de betreffende zender/omroep, hier heeft Telfort geen zeggenschap in.
Jeroen"

Ben ik nu gek? Niemand heeft me dit verteld toen ik alles telefonisch afsloot. Noch heeft iemand me verwezen naar de website die Jeroen noemde.
Al die gesprekken worden toch opgenomen? Luister het dan terug zou ik zeggen. Ik ga voortaan hetzelfde doen; alle gesprekken opnemen.
Hij gaat ook niet eens in op de teveel betaalde kosten die afgeschreven zijn door Helfort. Die wil ik terug en ik wil een verklaring.

Graag jullie reactie. En voor nu: KIES NOOIT VOOR TELFORT!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met alles in 1. Service? Not!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Proxy problemen Algemeen 7 14 september 2017, 20:51
slechte service telfort medewerkers Algemeen 1 28 januari 2014, 13:08
Kapot modem / slechte service Algemeen 1 04 juni 2013, 11:12
Problemen met Hosting2go Algemeen 8 14 augustus 2012, 21:54
Fritzbox 7270 problemen Telfort met eigen modem/router 10 06 oktober 2011, 22:02
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden