obey-robots.txt
22 Juli 2017, 14:50
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

open vraag aan de beheerders van dit forum

hondengek
Bij alle respect en waardering voor dit forum kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat het thema "snelheid" successievelijk wel een heel prominente plaats gaat innemen.
Mag ik in alle bescheidenheid een suggestie doen ons -al dan niet tijdelijk- meer op voorkomende problemen en hun mogelijke oplossing te richten..?

SimOnly
Doordat de meest aktieve onderwerpen prominent op de voorpagina staat kun inderdaad niet onder die conclusie uit. Het is dan ook iets dat mensen bezig houd.

Natuurlijk is er ruimte voor andere zaken.

Het staat je vrij een topic te openen over andere problemen en of oplossingen.

Ook als je een idee hebt over een nieuw forum onderdeel hoor ik dat graag.
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

hondengek
Hallo SimOnly,
Bedankt voor je prompte reactie!
is het misschien een suggestie een algemeen topic te openen m.b.t. mededelingen van algemene aard?
We weten intussen immers allen dat T. wat dit betreft schromelijk te kort schiet.

Timelord
Sorry, maar ik zie het nut van je voorstel niet.

Nu zie ik in 1 oogopslag welke topics nieuw zijn en welke niet.

Stel dat je een topic "modems" aanmaakt, en er wordt niet in gereageerd, dan heeft het toch ook geen zin om er elke dag te gaan kijken ?

Het zou wat anders zijn als er meer nieuwe berichten waren dan dat er op de pagina past, maar dat is nog steeds niet het geval, dus zoals gezegd: ik zie het probleem niet. :p

hondengek
Geeft niets; per slot van rekening is het absoluut niet mijn bedoeling het laatste woord te hebben...
ik blijf er echter bij dat bepaalde onderwerpen overbelicht worden maar alą als dat is wat ons allen bezig houdt.....

Richard
Het snelheids gebeuren wordt inderdaad wat overbelicht, volgens mij kunnen een aantal van die zaken gerust gezamenlijk afgehandeld worden.
Wie weet, het is in elk geval wel geen slecht idee. Men is er momenteel over aan het nadenken.

Puma
Ik heb toevallig hierover een discussie gehad met de rest.
Er komt verandering in!

Iedereen opent zomaar een topic en "is teleurgesteld" in Telfort, omdat ze geen 20 Mbit hebben, maar 19 Sad

Dit is volstrekt onzin en voegt helemaal niets toe aan het forum en zal ook verboden worden. Indien de rest van de beheerders met mij eens zijn!
Gewijzigd door Puma op 11 maart 2008, 01:42

PJWLignon
Beheerders,

Is het dan een idee om snelheid in de FAQ's te zetten, zodat iedereen kan lezen wat max. 20Mb in de praktijk betekent, en wat bijvoorbeeld draadloze verbindingen aan de stabiliteit (kunnen) doen ? Snel, goed en goedkoop bestaat nog steeds niet; marketing is een vak apart.

Dit forum is denk ik niet bedoeld om vooral frustraties achteraf over het niet goed lezen/begrijpen van de aanbieding te plaatsen.

PJW

Timelord
Het hele punt is dat mensen niet de moeite nemen om eerst eens het forum door te lezen, maar gelijk hun eigen probleem op het forum kwakken.
HUN probleem is imemrs belangrijk, inlezen in het forum totaal niet, waarom zou je de problemen van anderen immers lezen ?

Het gevolg daarvan is inderdaad dat je tig keer dezelfde meldingen krijgt.

Kijk, als iemand een probleem heeft met z'n snelheid, mag dat best vermeld worden, maar als vervolgens nr 2 komt, is dat al helemaal niet meer relevant, die kan gewoon de oplossingen lezen bij poster 1, toch ?.

De hoofdkern is namelijk niet of je 16, 17, 18 of 19mb hebt, maar dat je een te lage snelheid hebt. Cool

PJWLignon
Wat heet? Dit is wat Telfort zelf zegt (een indicatie waaraan geen rechten kunnnen worden ontleend):

Maximale snelheid
Telfort internet 20 Mb heeft een downloadsnelheid tot 20 Mb/s en een uploadsnelheid tot 1 Mb/s. Deze snelheden liggen in de prak­tijk wel eens lager. Externe factoren als 'drukte' op het internet, de kwaliteit van het modem en de afstand tus­sen huis en wijkcentrale kunnen voor vertraging zorgen. Mocht dit het geval zijn, dan is dat dus niet te wijten aan de snelheid van het abonnement. Genoemde snel­heden zijn een indicatie waaraan geen rechten ontleend kunnen worden.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'open vraag aan de beheerders van dit forum', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Niet mogelijk via website klacht in te dienen of vraag te stellen Algemeen 1 22 september 2013, 22:58
internal error bij open google en facebook op mobiel Algemeen 2 11 mei 2012, 12:07
mijn xbox360 NAT:open maken Hardware instellingen 7 22 april 2011, 08:33
inloggen op officiele telfort forum Algemeen 3 18 april 2011, 01:14
Wat er onbreekt op dit Forum ? Storingsmeldingen !!! Wat ontbreekt er op dit forum? 10 21 december 2010, 00:08
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly 1 dag
Steun ons
Voordeelcode: gebruikers2017 I-Telligent Usenet