obey-robots.txt
21 Mei 2018, 01:22
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/switch achter het Telfort modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Port forwarding zyxel p-2812hnu-f1

garmon
Hallo,

Ik heb een zyxel p-2812hnu-f1. En ik probeer al zeer lange tijd mijn poorten open te zetten.
Het wil echter niet lukken. Ik ben er gisteren in geslaagd om de ftp poort open te zetten. Deze
staat open in shieldsup. Maar de rest van de poorten wil maar niet lukken. Ik kan ook de ftp
niet bereiken op mijn Nas als ik op een ander adres ben. Maar in mijn huis lukt dit wel.
Ik gebruik filezilla hiervoor. Ik zie echt door de bomen het bos niet meer met zoveel instellingen.
De handleidingen heb ik ook gebruikt maar die werkten niet. Ik kan nog steeds mijn poorten niet
zien in shieldsup of een dergelijk programma. Ik heb geprobeert de poorten open te zetten in de
WAN. Ik heb de firewall uitgezet. Statisch ip geprobeert. DNS server geprobeert. Maar niets hielp.
Ook een andere server gemaakt met filezilla, op een andere computer. Nog steeds niets als ik
ergens anders probeer in te loggen. Ik zou graag willen weten wat ik moet doen om dit te
verhelpen zodat ik mijn ftp kan bereiken stap voor stap. Die overigens wel open staat in de
remote MGMT. Ik kan overigens wel torrents downloaden. Dus vreemd genoeg kan dat dus wel.1-4_zps70ca78c7

garmon
Het probleem is opgelost. Ik heb Zyxel gevraagd om het probleem
te verhelpen. En ze hebben dit aangepast. De poorten zijn eerst in de
NAT geopend. En tevens is RemoteMGMT geopend en is daar de FTP
uitgeschakeld. Mijn hulde aan Nick Lohuis van Zyxel Nederland ! Clap

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Port forwarding zyxel p-2812hnu-f1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
Inlog pagina router p-2812HNU-f1 WiFi 2 02 januari 2015, 18:52
Port Forwarding???? Hardware instellingen 15 17 oktober 2013, 13:38
Instellen van port in nw modem Eperium Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 25 juni 2013, 23:38
NAT uitschakelen op zyxel p2812hnu-fx Eigen netwerk achter het Telfort modem 1 29 mei 2013, 10:07
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly04:55:43
Steun ons
Drogisterij.net