obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
R2R met I-TV
Ricci
ik heb het volgende probleem ik heb internet en interactieve tv van telfort en dit wil ik via een wifibridge draadloos naar mijn tv sturen.

netwerk specs:

P-2812HNU-F1 zyxell vdsl/modem/router
Linksys EA6500
Wumc710 Media bridge linksys
Nas
Pc

Ik heb alle poorten geforward van mijn zyxell naar mijn Linksys ea6500 router hier mee een perimiter netwetk werk gecreeerd.

kortom alle apparatuur hangt acter mijn linksys maar nu sinds ik interactief tv heb wil ik de decoder (motorola) aan mijn media bridge(WUMC710) hangen zo dat ik de maximale snelheidkan halen door de nieuwe ac norm toe te passen 1300mps .

nu geeft telfort hier voor aan dat je port 3 en 4 van de zyxell moet hangen nu heb ik naar de port config gekeken van die 2 specifieke poorten nu blijken deze te worden gebruikt deze geconfigureerd te zijn met :

Internet Setup
# Name Type Mode Encapsulation IPv6 VPI/VCI VLAN Priority/VLAN ID ATM QoS IGMP Proxy NAT Default Gateway Modify
1 Ethernet EtherWAN Routing IPoE Disable N/A 1/34 N/A Disabled Enabled Yes
2 IPTV_Ethernet EtherWAN Bridge IPoE Disable N/A 5/4 N/A Disabled Disabled No
3 ADSL ADSL Routing IPoE Disable 0/34 N/A UBR Disabled Enabled Yes
4 IPTV_ADSL ADSL Bridge IPoE Disable 8/71 N/A VBR-nrt Disabled Disabled No
5 VDSL VDSL Routing IPoE Disable N/A 1/34 N/A Disabled Enabled Yes
6 IPTV_VDSL VDSL Bridge IPoE Disable N/A 5/4 N/A Disabled Disabled No

kortom telfort gaat zeggen als ik bel dat ik hem niet aan mijn linksys moet hangen maar aan mijn zyxel naar mijn idee moet je deze poorten en vlans toch kunnen forwarden naar de linksys ea6500 zo dat je die 2 interfaces kan forwarden naar mijn linksys router zo dat ik alsnog mijn draadloze optie kan gebruiken via de ea6500

help!!Shock

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'R2R met I-TV', te verwijzen!
BBcode:
HTML: