Wij hebben voor onze zoon die begeleid zelfstandig is gaan wonen http://www.adslwi...standaard/ besteld.
Nu kregen wij van Telford een brief waarin stond dat de bestelling is geannuleerd omdat er geen vrij aderpaar zou zijn.
Kan het er mee te maken hebben dat er een noodtelefoon aanwezig is met een groene knop waarop men kan drukken als er camaliteiten zijn?
En wat moeten wij eventueel doen om te zorgen dat er wel een vrij aderpaar is?
Bij voorbaat dank.
Dat probleem van geen vrije aderparen schijnt alleen bij Telford voor te komen, dat kun je ook zien als je googled op " geen vrij aderpaar".
Ik heb nu een abonnement besteld bij Online, daar was het geen probleem.
Dus dit probleem is nu opgelost, discussie gesloten.
Nu heb ik van Online ook een bericht gekregen dat de bestelling is geannuleerd.
Dat heeft te maken met dat er al een aansluiting op een andere naam staat, zeiden zij.
Dus nu begrijp ik het verhaal van "geen vrij aderpaar".
Ik vermoed dus dat de vorige bewoner voor de verhuizing de telefoon niet heeft opgezegd.
Weet iemand wat ik daar aan kan doen?
De noodtelefoon met de groene knop, waar ik het in de eerste vraag over had, heeft er niets mee te maken, want dat is een interne aangelegenheid.
Gewijzigd door cloudwalker2013 op 08 februari 2013, 12:07
Ik vrees dat je niets anders rest dan over te stappen op een andere infrastructuur. Daarmee bedoel ik dat je niet je internet pakket afneemt via de telefoonaansluiting maar via de kabel aansluiting. 'k weet niet zo gauw welke kabelaar er in jullie regio zit.