obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Philips CD295 ervaringen bekend?
HermanW
Ik heb net een nieuwe handset trio gekocht. Hij is nu een week in het bezit en in gebruik. Er zit een beantwoorder op. Soms komt een beller in de voicemail van Telfort terecht en soms op de Philips beantwoorder. Raar toch. Als er gebeld wordt dan gaat eerst handset 2 rinkelen en 10 seconden later handset 1. Hierdoor ben je vaak te laat met opnemen. En neem je dan op dan heb je nog niet direct contact met de beller maar zit je steeds te "hallo-en". Op dit moment doet hij het helemaal niet. Niet gebeld worden en niet kunnen bellen. Als ik op bellen druk (groen hoorntje) veranderd er ook geen lampje op het modem.
Heb ik een slechte keus gemaakt? Is deze Philips een maandag produkt? Moet ik iets opnieuw instellen op het modem? ander idee?

EdP
Je kunt, als je dat wilt, voicemail van Telfort uitschakelen, dan kan een beller alleen nog evt. in de voicemail van je telefoon terecht komen.

Waarom de ene handset pas 10 seconden later begint, ik weet het niet. Hier heb ik een Panasonic basisstation met een aantal Panasonic handsets, alles rinkelt tegelijk. Misschien toch even de handleiding bestuderen of je hier iets aan kunt veranderen.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Philips CD295 ervaringen bekend?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
BKR maar niet bekend bij Telfort Algemeen : 2 02 apr 2010
Ervaringen met speedtouch 716 Telfort met eigen modem/router : 6 04 mrt 2010
Klinkt toch errug bekend!! Zenboeddhisme Algemeen : 15 24 sep 2009
Telfort, slechte ervaringen bij Telfort Algemeen : 2 02 sep 2009
ervaringen met Budgetphone positief...? Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 11 12 nov 2008