obey-robots.txt
16 Oktober 2018, 01:46
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Telfort? Post hier je Telfort klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

factuur verbruik data

linden
Ik heb inmiddels 2 klachten ingediend bij Telfort en deze zijn geregistreerd onder de nummers CM121117000182 en CM121204000023. Nog steeds geen reactie ontvangen maar de factuur is wel automatisch van mijn rekening afgeschreven.
De klacht gaat over het feit dat ik sinds kort in bezit ben van een iphone en deze wilde uitproberen via WIFI. Blijkt echter dat zonder dat ik daarom gevraagd heb of daarvoor toestemming heb gegeven, verbinding via internet van Telfort werd gemaakt. Met deze kosten ben ik dus eens. Hoe kan dit opgelost worden.

EdP
Je bedoelt waarschijnlijk dat je het juist niet eens bent met deze kosten?
Het is op zich vrij normaal dat een smartphone verbinding maakt met internet, dat is voor veel mensen een van de belangrijkste argumenten voor een smartphone. Had je van te voren misschien uit kunnen schakelen dat hij verbinding mag maken via umts? Bij Android kan dat, bij iPhones neem ik aan ook.

Uit je verhaal proef ik dat je een nieuw abonnement + toestel hebt en vr de ingangsdatum van het abonnement het toestel wilde uitproberen. Je had kunnen weten dat dat je op extra kosten komt te staan, je klacht lijkt mij ongegrond. Een beroep doen op coulance zou kunnen, maar is geen recht.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

linden
Beste EdP,

Je bent de eerste die eindelijk reageert op onze reacties richting Telfort. Dank daarvoor. In mijn reactie richting Telfort heb ik uitgelegd wat er gebeurt is. Ik weet inmiddels hoe het werkt met de Iphone. Ik wil graag met een medewerker van Telfort spreken over dit onderwerp maar er wordt niet gereageerd op onze klachten en verzoeken om contact. Misschien kan jij een telefonisch contact regelen? Hoor het graag.

EdP
Telefonisch contact kan ik niet voor je regelen, ik ben ook maar een gewone klant. Telfort Webcare kan zo'n contact evt. wel regelen als ze deze vraag opmerken.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'factuur verbruik data', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Storing nieuw abo mobiele data sinds 1/5 Storing 2 01 juni 2012, 15:13
Openstaand factuur op mijn telfort!! Algemeen 1 03 december 2009, 14:31
Factuur onjuist geen reactie helpdesk. gaarne hulp telfort webcareteam. Algemeen 10 18 juli 2009, 01:07
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| Christiaan 1 dag