obey-robots.txt
18 Juli 2018, 04:44
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

twee xboxen op Zyxel P-2812HNU-F1

J05B
Hoi,

Ik wil met twee xboxen tegelijk online gezamelijk gamen. Dit lukt dus niet. Ik heb de poorten via NAT open gezet naar xbox1. maar als ik dezelfde regels ook wil invoeren voor xbox2 dan kan dit niet. Ik zie ook nergens een port forward triger mogelijkheid.
Wat kan ik doen om dit te laten werken. Voorheen met het 'oude' Zyxel modem lukte dit allemaal wel.

EdP
Dezelfde poort kun je niet naar twee apparaten tegelijk doorsturen.
Nou ben ik een absolute xbox-nitwit, is het mogelijk om voor xbox2 andere poorten te kiezen, of moeten het altijd dezelfde zijn voor een xbox?
En heb je hetzelfde ook geprobeerd met het andere NAT Type?
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

J05B
Ze moeten gewoon over dezelfde poorten kunnen. Ik snap alleen niet hoe en waar ik de modem kan aangeven dat er twee aparte ip adressen overheen gaan zodat hij weet welke data waarheen moet. Ik heb dit in het verleden altijd zo gedaan maar nu krijg ik het niet voor elkaar.

met 2 xboxjes online gaat prima. Totdat je bv gezamelijk een game speelt

EdP
Een stoplicht dat rood en groen tegelijk brandt, is net zo verwarrend.
Wat trouwens wel heel goed mogelijk zou zijn is IPv6, ik heb 't de laatste tijd niet gevolgd, maar ik weet dat Telfort er mee bezig is/was en een pilot heeft gehad.

Edit: je kunt in de Internet Setting > Broadband sectie IPv6 aanzetten.
Gewijzigd door EdP op 17 november 2012, 22:45

J05B
???

maar port triggering zou het moeten doen...

J05B
ik heb ook dit topic gevonden. Maar kan de settings gewoon niet in de modem krijgen..

http://telfort.ge...owstart=20
(link klikbaar gemaakt)

EdP
Port triggering is slechts een dynamisch ge´nitieerde port forward. Dat kun je dus net zo goed statisch instellen. D.w.z. verschillende poorten naar verschillende IP's.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'twee xboxen op Zyxel P-2812HNU-F1', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
Inlog pagina router p-2812HNU-f1 WiFi 2 02 januari 2015, 18:52
Port forwarding zyxel p-2812hnu-f1 Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 13 juni 2013, 12:00
NAT uitschakelen op zyxel p2812hnu-fx Eigen netwerk achter het Telfort modem 1 29 mei 2013, 10:07
Portforwarding Zyxel P-2812HNU-F1 Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 01 mei 2013, 21:38
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly04:58:57
| jbasomers 1 dag