obey-robots.txt
26 September 2018, 15:09
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

netwerkadapter probleem

Renske
Hoi allemaal,

Ik heb een probleem met de internetverbindings-instellingen. De stroom is tijdelijk van de router af geweest nadat een stop doorsloeg. De router werkt weer goed. Heb draadloos internet en televisie. Alleen mijn pc (die met een kabel aan de router verbonden is) weigert de router te herkennen.
Mijn netwerkcentrum geeft aan dat ik verbonden ben met een onbekend netwerk, welke vervolgens niet met internet verbonden is. Dit 'onbekende netwerk' hoort natuurlijk een mooi huisje te zijn...

De router werkt dus correct. De kabel functioneert ook goed, want als ik deze in een andere computer plug krijg ik internet.

Het probleem ligt dus bij mijn netwerkinstellingen. Of eigenlijk bij de instellingen van mijn SiS191 Ethernet Controller.

Alle standaard dingen: router / computer / ethernet controller aan/uit werken niet.
IP voor LAN ophalen of netwerkadapter voor LAN opnieuw instelen werkt ook niet.

Als ik in mijn netwerk naar Diagnose en Herstel ga, krijg ik twee berichten:
1. Er zijn problemen met het stuurprogramma of de hardware van de netwerkadapter.
2. Controleer of de IP-bindingen juist zijn. (TCP/IPv4 en TCP/IPv6 staan allebei aangevinkt, dus dit lijkt me het probleem niet).

Het probleem zal dus het stuurprogramma of hardware zijn.... Alleen heb ik geen idee hoe ik dit oplos....

Is het mogelijk dat toen de stop sprong, de netwerkadapter beschadigd is geraakt? Of is er een simpele instelling die ik over het hoofd zie...

Hopelijk weet iemand het antwoord....

Renske
Gewijzigd door Renske op 16 november 2012, 21:52

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'netwerkadapter probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
P-2812HNU-F1 probleem in de nacht Eigen netwerk achter het Telfort modem 1 14 augustus 2012, 00:18
wifi probleem nieuwe modem WiFi 3 20 maart 2012, 17:04
Laptop Wifi probleem op 802.11 b/g/n op 802.11 b/g gaat het goed WiFi 3 28 november 2011, 17:49
Geen goede VOIP-verbinding: probleem van Zyxel? of anders oplossen... Hardware instellingen 6 09 maart 2011, 00:05
probleem met wifi WiFi 4 14 juli 2010, 18:49
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly03:08:10