obey-robots.txt
21 Mei 2018, 01:14
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Activeren Digitale Televisie

andreenannemarie
Enige tijd geleden heb ik mij aangemeld voor digitale televisie (internet en telefoon had ik al). Ik heb daarbij gebruik gemaakt van de aanbieding waarbij een monteur gratis komt installeren. Per 9 november zou dit ingaan en zou ook de monteur komen. Enkele dagen vooraf zou de monteur bellen om de afspraak te bevestigen. Dit gebeurde niet dus heb ik zelf maar contact opgenomen via het gratis 0800 nummer. Hier werd mij te kennen gegeven dat ik contact moest opnemen met de organisatie die de technische ondersteuning levert (zeg dat dan gelijk!!!). Deze dan maar bellen (nu niet gratis !!!). Na enige tijd wachten (ik wordt ruim 10 minuten vermaakt met ABBA) krijg ik iemand aan de lijn die aangeeft dat pas vanaf 21 november iemand beschikbaar is. Jammer want mijn gewone kabelaansluiting vervalt 11 november, dat betekent 10 dagen geen TV waar ik vanaf 9 november wel voor betaal aan Telfort. Er zou eventueel wel een 'externe monteur' geregeld kunnen worden daar bellen we dan over terug. Prima wat mij betreft, het maakt mij niet uit of een monteur intern of extern is (zit daar dan verschil tussen). Er werd helaas niet teruggebeld, dus zelf maar bellen, na enige tijd proberen contact op te nemen met de 'externe monteur' kreeg ik de mededeling dat hij ziek is. Ik zou de volgende dag terug gebeld worden. Ook dit is niet gebeurd.

Dan maar zelf installeren, ik ben tenslotte niet bejaard dus dat moet kunnen. Het aansluiten was zo gebeurd (helaas niet draadloos!!!), maar na de mededeling dat er een ander DHCP apparaat is aangesloten (ja natuurlijk, mijn telefoon en computerShock) die ik moet verwijderen besluit ik toch maar te wachten. Het zal toch niet zo zijn dat ik straks wel digitale TV heb maar geen draadloos internet en telefoon???

Ik zal volgende week maar weer bellen en hopen dat de monteur beter is.

EdP
Je modem moet ook ingesteld worden voor IPTV, kijk maar eens in het menu voor Network Setting > Broadband. En je moet de ontvanger op het juiste poortje aansluiten (LAN4).
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Activeren Digitale Televisie', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Eigen router achter modem: óf wifi óf televisie Eigen netwerk achter het Telfort modem 11 10 februari 2014, 12:22
Internet valt weg en daarbij de (digitale) telefoonlijn ook Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 25 december 2010, 02:16
Activeren webpagina geeft Error Opleveringsproblemen 3 18 juli 2009, 22:25
Lijn Activeren Algemeen 3 05 februari 2008, 08:00
Mail activeren Algemeen 2 27 november 2007, 15:18
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly04:47:33
Steun ons
Onlinekabelshop