obey-robots.txt
24 Februari 2018, 15:10
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Oplevering en hop naar Telfort: PRIMA!!

PJWLignon
De overgang van XS4all naar Telfort is tot nu toe zonder problemen verlopen.

De communicatie van Telfort uit is vanaf het begin goed geweest.
De oplevering van de hardware was ruim op tijd en het modem was helemaal correct geconfigureerd.

De hop verliep prima; na het aanmelden bij de startpagina had ik direct een ADSL signaal.

Telfort heeft er een tevreden klant bij. Grin

Timelord
Welkom bij de groep blije gebruikers. Smile

Puma
Zo gaat het ook bijna altijd.
Maar helaas laten zulke mensen niets van zich horen.

Hier ook een 100% tevreden Telfort gebruiker. Weliswaar geen overstap, maar goed.

Nietes
Ik denk dat je er gewoon van uit moet gaan dat het lukt bij telfort en het dus op elkaar af kan stemmen, Met welke ingangsdatum heb jij telfort aangevraagd. Bij moet het als onderstaand gaan

Mijn oplevering van Telfort moet 14 maart zijn, heb nu adsl van kpn ( direct-adsl ) en die wordt 15 maart afgesloten. Als alles goed gaat ( wat ik heb gelezen ) zou ik een paar dagen voor de oplevering al telfort moeten hebben. Dus een paar dagen dubbel signaal ( kan dat trouwens ? ) op mijn lijn.

Reny
Ik sluit me graag aan bij de blije gebruikers.

Officieel op 06 maart gestopt bij Planet. Helaas een maad er voor is de e-mail al afgesloten en op 05 maart viel spontaan de telefoon en internet weg. Shock

Snel de Telfort modem aangesloten en, zowaar, 15 MB binnen halen (voorheen 3 MB, oftewel 5 x zo snel)

MAAR, nog geen telefoon, melding "SIP 1 Registered Fail". Oh jee, na wat fora te lezen voorspelde dit niet veel goeds. MAAR rond 17:00 op 06 maart (zoals afgesproken) ging spontaan de telefoon!!! Ff aanmelden, en (inderdaad) VOILA telefoon met internet voor de helft van de prijs!

(Planet 3MB/s + onbeperkt bellen = 54,-, Nu via Telfort 15MB/s + onbeperkt bellen = 30,-)

Misschien reageer ik te snel, maar ik ben nu eenmaal snel tevreden. Ten slotte heb ik vanavond alweer een film kunnen kijken!

(Voor ml11, gewoon ff bellen met Planet. Opzeggen kan telefonisch. Dan voor alle zekerheid de brief opsturen. En tip: 600 keer de juiste datum vermelden want ze schijnen nogal hardhorend te zijn.Angry)

MarkBM
Ik was eerst ook wat huiverig voor mijn overstap van orange naar telfort, maar ik moet zeggen dat het keurig netjes is verlopen. Beide partijen hebben hier goed in meegewerkt.

Alles is voltrokken op de vooraf afgesproken tijdstippen! Smile

Nietes
erik1972 schreef:
mijn abbo van planet ipb loopt 11-03-2008 af via een telco telco
is het nu al mogelijk dat de verbinding het nu al doet van telfort.
iemand enig idee

gr

Gewoon proberen, maar als de aansluiting al werkt zou je denk nog de huidige snelheid hebben die je nu hebt. Mij is verteld dat Telfort het oude signaal eraf haalt en het nieuwe van hun erop zet. Mijn oplevering moet 14 Maart zijn, lukt dat niet blijft mijn signaal van KPN ( direct-adsl ) er nog opstaan en moet ik dan nog betalen voor dat aantal dagen

Heb overigens geen bevestiging via de post of mail van KPN gehad. Moest nog een keer bellen als Telfort zou werkenFrown
Gewijzigd door Nietes op 10 maart 2008, 21:53

Nietes
erik1972 schreef:
ik mag ook van de gelukkige spreken
alles doet het+telefoon.
de overname was perfect geregeld
alleen mijn email doet het nog niet.
misschien is dat nog even afwachten

gr erik

Signaal van Planet eraf en gelijk het signaal van Telfort??

Nietes
Mooi, ik hoop dat het 14 maart bij mij ook zo gaat Cool

PJWLignon
En het overnemen van het KPN abonnement en telefoonnummer is ook goed verlopen.

Dus ook een tevreden telefoongebruiker erbij. Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Oplevering en hop naar Telfort: PRIMA!!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:35:09
Steun ons
Voordeelcode: happy2018 I-Telligent Usenet