obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
 Onderwerp afdrukken
Opeens een trage verbinding
timentom
Hoi Allemaal,
Gisteren 4okt 2012 ging mijn adsl snelheid ineens terug van 7960.7 kbps naar 1500 kbps en nu is het 3856.8 kbps en komt niet hoger.
Alles nagelopen kabels modem weer gereset (fabrieksinstelling)en ander wachtwoord erop. Een laptop van een vriend geprobeerd het blijft hetzelfde.
De test is bekabeld geprobeerd.
Heb ook verschillende snelheidstesten gedaan via telfort, bbnet en nog een paar anderen alles met hetzelfde resultaat.
Kan mij niet voorstellen dat het modem stuk is want die is pas een half jaartje oud (kan wel natuurlijk).
Het modem is een zyxel P-2601HN-F1 heb geprobeerd een firmware upgrade te doen maar hij herkend de software niet?
Ik heb het vermoeden dat er in de centrale iets niet goed zit maar dat weet ik niet zeker.
Mijn abonnement is 20 en krijg nu maar 3,8 er is dus duidelijk iets niet goed.
Het is echt heel vreemd van de één op het andere moment die lage snelheid terwijl er werkelijk niets veranderd is.
(Standalone laptop, w7) geen thuisnetwerk
Wie heeft raad
Mvg
John

Dennis@telfort
Beste John,

Ik heb nu sinds een week ook zo'n soortgelijk voorval. Ik heb mijn vraag ook geplaatst in dit forum. Overigens lees ik hier https://telfort.gebruikers.eu/internet-netwerk-and-verbinding-267/veel-klachten-over-internetsnelheid-28907/index3.html dat meerdere Telfort gebruikers er problemen mee hebben. Maar dit zou niet mijn probleem zijn.

Ik vermoed, omdat er zoveel over gepost wordt, er duidelijk wat mis is bij Telfort (in de DSLAM)

Groet,
Dennis

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opeens een trage verbinding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router WiFi : 13 19 jun 2017
VPN verbinding Hardware instellingen : 18 13 jan 2017
Playstation 3 maakt geen verbinding WiFi : 2 03 mrt 2016
Draadloze verbinding valt weg WiFi : 36 13 nov 2013
WiFi en VPN verbinding WiFi : 1 29 mei 2013
Advertentie
data-full-width-responsive="true">