obey-robots.txt
19 Juli 2018, 13:15
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Telfort instellingen, problemen en ervaringen voor; SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc...
 Onderwerp afdrukken

Wireless bridge zyxel 2812

MzKzM
Hallo,

Ik heb sinds vandaag mijn zyxel P-2812HNU-F1 binnen gekregen. Nu probeer ik een wireless bridge op te zetten met mijn netgear wgr614V9 maar ik krijg geen verbinding via wlan. (ik weet dat mijn netgear router geen g ondersteund en dat ik het beste een draad kan trekken. dat heb ik nu ook en die loopt door het have huis. Daar wil ik dus vanaf)
Kan iemand mij vertellen of dit uberhaupt wel mogelijk is met deze combinatie?

ik wil dus dit voor elkaar krijgen:

ADSL connectie
|
Zyxel---XBOX
|
|
WIFI
|
|
Netgear---PC3
...|.....|
PC1 PC2

Ik hoop dat iemand mij kan vertellen of dit mogelijk is en zo niet, wat ik dan hetbeste kan aanschaffen om dit mogelijk te maken.

Alvast bedankt!

EdP
Vagelijk herinner ik me een reactie van één persoon die zei het voor elkaar gekregen te hebben, maar ik kan het zo gauw niet terugvinden.

Voor zover mij bekend ondersteunt de Zyxel geen WDS (oftewel wireless bridge), maar ik zie wel een paar mensen die zeggen dat het met DD-WRT wel gelukt is. DD-WRT is een firmware die voor diverse routers beschikbaar is, maar helaas nou net niet voor jouw WGR614 v9. Je zou evt. kunnen proberen een ander routertje op de kop te tikken die wel in die lijst voorkomt bijvoorbeeld.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wireless bridge zyxel 2812', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 17 april 2016, 18:56
Port forwarding zyxel p-2812hnu-f1 Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 13 juni 2013, 12:00
NAT uitschakelen op zyxel p2812hnu-fx Eigen netwerk achter het Telfort modem 1 29 mei 2013, 10:07
Portforwarding Zyxel P-2812HNU-F1 Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 01 mei 2013, 21:38
P-2812HNU-F1 bridge mode werkt niet Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 01 mei 2013, 20:33
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly19:43:29