obey-robots.txt
27 April 2018, 03:03
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

Telfort Webmail login pagina laadt niet meer

snlrv
Geachte lezers,

Hopelijk is er iemand die mij kan helpen met het volgende.

Mijn Telfort webmail is niet meer bereikbaar, na het invoeren van mijn inlog gegevens laadt de pagina niet meer en krijg ik een melding:
Deze webpagina is niet beschikbaar
De verbinding met 10.39.115.37 is verbroken.

Eerder kreeg ik de melding dat er teveel gelijktijdige aanmeldingen waren met een code 58

Ik zit op belangrijke mails te wachten m.b.t. sollicitaties en kan nu niet meer mijn mail bereiken.

Sinds verleden jaar oktober laat ik wel mijn mail ook via mijn Samsung Galaxy S2 binnen komen, ik weet niet of dat nu opeens misgaat. Voor de zekerheid heb ik nu wel mijn account op mijn telefoon verwijderd, maar dit geeft nog geen oplossing.

Ik hoop dat iemand mijn kan helpen want mogelijk worden er zeer belangrijke berichten verstuurd naar mij.

Alvast bedankt voor eventuele hulp !

SimOnly
Storing bij Telfort. Gewoon opnieuw proberen.
Laat even weten of het nu lukt.
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

snlrv
Het werkt niet sinds gisteren rond 1500 uur, nu nog steeds niet.

Zou het echt een storing zijn ?

Eigenlijk hoop ik het, dan wordt het in ieder geval opgelost.

Bedankt voor uw reactie in ieder geval!

SimOnly
Probeer eens via de webbrowser van je mobiel de webmail te openen. En gebruik de internet verbinding van je mobiel en niet je wifi van thuis.
SimOnly

Alice, CaiWay, Glasvezel, Kabel, KPN, Online, Stipte, T-Mobile, Tele2, Telfort, UPC, VodaFone, XS4ALL, ZeeLandNet, Ziggo. Laatste berichten overzicht alle Gebruikers Forums.

snlrv
Heb ik ook al gedaan, helaas werkt dit ook niet. Krijg ik ook de melding dat de pagina niet geladen kan worden.

SimOnly
Storing Telfort Webmail
Datum bericht: 28 augustus 2012

Status Open

Op dit moment kunt u hinder ondervinden bij het inloggen op uw webmail. Wij zijn ons bewust van dit probleem en werken aan een oplossing.

Zojuist bovenstaande melding gevonden.
SimOnly

snlrv
Ok,

Bedankt, weet ik dat ik gewoon moet afwachten.

Bedankt voor de moeite, laat nog wel even weten wanneer en of het weer werkt.

gr

snlrv
Zijn er misschien gebruikers met dezelfde ervaring, die weten hoelang zoiets kan duren ?

Tis eigenlijk wel wat dat het al sinds gisterenmiddag nog steeds niet verholpen is.

snlrv
Inmiddels de derde dag zonder belangrijke mail, wordt dit nog verholpen op korte termijn ??

snlrv
Hij doet t weer !!!

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Telfort Webmail login pagina laadt niet meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:03:14
Steun ons