obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
P-2812HNU-F1 probleem in de nacht
sevano
Hallo,

ongeveer al 3 maanden ben ik abonnee bij telfort. Maar sinds een maand begon ik al problemen te krijgen. Het begon met een update die niet kon uitgevoerd worden doordat er iemand in gesprek is, terwijl dat niet zo was. Ik heb alle verbindingen eruit gehaald en een half uur gewacht maar geen resultaat. Daarna heb ik het van de stroom afgehaald en weer aan gedaan en hij werkte weer.

Twee dagen later in de ochtend wil ik achter internet en zie ik hetzelfde probleem. Ik heb vervolgens 2 router/modem die erachter hingen 2 dagen niet gedaan en weer hetzelfde probleem.

Ik heb vervolgens fabrieks instellingen gedaan en dan weer configuratie backup terug gezet en de 2 router/modem aangesloten en het ging voor een aantal dagen goed en na 4 dagen krijg ik weer hetzelfde probleem.

Vandaag is er een ander probleem gekomen. De modem(telfort) had wel verbinding met internet maar de poorten die open was in de modem waren niet toegankelijk. Ik heb een reboot gedaan en de poorten werkten weer. In de avond rond 23:00 kwam weer het update tevoorschijn.

Ik snap niet waarom telkens een update wordt uitgevoerd, is hier een oplossing voor want ik wordt er echt niet goed van.

Ik heb achter de modem een cisco router e1000 en daarachter een modem van een ander provider(123telcom) maar dat is alleen voor bellen.

De probleem krijg ik alleen van het telfort modem want de andere router en modem hoef ik nooit te restarten.

Hoe kan ik deze probleem verhelpen want ik kan er niet uitkomen.
sevano voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'P-2812HNU-F1 probleem in de nacht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem : 2 17 apr 2016
Inlog pagina router p-2812HNU-f1 WiFi : 2 02 jan 2015
Port forwarding zyxel p-2812hnu-f1 Eigen netwerk achter het Telfort modem : 2 13 jun 2013
Portforwarding Zyxel P-2812HNU-F1 Eigen netwerk achter het Telfort modem : 3 01 mei 2013
P-2812HNU-F1 bridge mode werkt niet Eigen netwerk achter het Telfort modem : 2 01 mei 2013
Advertentie
data-full-width-responsive="true">