obey-robots.txt
18 Juli 2018, 05:10
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Telfort? Post hier je Telfort klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

mobiel internet zonder abbonnement

webjah
Hallo,

Mijn zoon van 12 jaar koopt bij de Aldi een nieuwe telefoon, hij heeft een abbonnement zonder internet en maakt uitsluitend via de wifi thuis gebruik van.
Bij de Aldi zijn ze niet in staat bij de koop van zo.n telefoon samsung galaxy mini erbij te vertellen dat op het moment dat je batterij erin doet het direct begint met roaming zonder dat je dat door hebt, ook ik niet (zijn vader), ik dacht na 3 dagen laat ik eens even checken op zijn telfort account en schrik me een hoedje, binnen 3 dagen 541 euro aan internet verbruik. Ik heb meteen contact gezocht met Telfort waar zij mij vertelden dat het duidelijk een incident was gezien mijn faktuur history en dat het in 80% van de gevallen wordt kwijt gescholden omdat het aantoonbaar een fout is. Ik denk nou gelukkig dat komt wel goed en wellicht hoef ik nu misschien maar een klein deel daarvan te betalen. Niets blijkt minder waar, het antwoord is eigenlijk dat ik gewezen wordt op de kleine lettertjes in mijn contract, dat ik geen mobiel internet abbonnement heb en daarom gewoon moet betalen. Ik vindt dit erg klant onvriendelijk, terwijl ik 2 abbonementen bij hun heb afgesloten 2 jaar geleden en altijd keurige fakturen heb gehad zonder internetverbruik en deze natuurlijk ook netjes betaald heb.

Wellicht kunnen jullie mij hierbij helpen

Met vriendelijke groet,

E Westerink

Ps in mijn beleving is er een europese regelgeving waarbij binnen de europese unie maximaal 59.50 voor mobielinternet gevraagd mag worden en dat er bij 80% van het verbruik automatische een sms van de provider dient te komen, met een waarschuwing

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'mobiel internet zonder abbonnement', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly05:25:12
| jbasomers 1 dag