obey-robots.txt
27 Mei 2018, 07:19
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Gebruik je een router/switch achter het Telfort modem, post hier je ervaringen.
 Onderwerp afdrukken

Problemen met Switch

wvh123
Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort ook gebruiker van Telfort internet. Ik heb alleen een probleem met mijn switch. Ik heb voor het gewone basis modem gekozen omdat alle snoeren al door mijn huis heen lagen. Een multipc modem was geen optie of ik moest alle snoeren weer omleggen. Daar had ik geen zin in Sad. Ik heb nu een switch gekocht van Belkin, had op de site van het modem gelezen dat de modems allemaal router fucntie hadden.
Het probleem is nu dat als ik de switch aansluit er geen verbinding komt. Hij zegt dan dat de pc geen ip adres toegewezen krijgt. Kan iemand mij helpen? Moet ik iets veranderen op de instelpagina van het modem of doe ik gewoon iets verkeerd? Ik hoop dat iemand het antwoord weet. Want ik word Shock Heb nu namelijk maar op 1 van de 3 pc internet.

Alvast bedankt !

Oja, ik heb win XP als besturingssysteem.

wvh123
Hallo,

Ik heb de hele ochtend ermee verspild met het een de praat krijgen van mij switch...... Heb geprobeerd te bellen naar Telfort, maar mij werd geadviseerd later terug te bellen doordat het erg druk was. Vanavond toch nog maar een keertje proberen voordat ik ga bellen, en wonderbaarljik genoeg doet de switch het NU Grin Denk dat ik vanochtend te snel was, want vandaag is mijn internet pas opgeleverd ofzo.... Weet de exacte reden ook niet precies, iig werkt het nu Grin

Dus het topic kan gesloten worden.
Gewijzigd door wvh123 op 29 februari 2008, 20:44

Richard
Oh kijk aan, da's fijn om te horen, mooi dan dat het nu wel werkt.
Veel plezier met je nieuwe aansluiting.
Hopelijk werkt die van mij straks ook in 1x goed.Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen met Switch', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Proxy problemen Algemeen 7 14 september 2017, 20:51
Switch achter Experia Box V8 werkt niet Eigen netwerk achter het Telfort modem 2 18 december 2013, 22:40
Problemen met alles in 1. Service? Not! Klacht over Telfort 1 04 oktober 2013, 14:54
Problemen met Hosting2go Algemeen 8 14 augustus 2012, 21:54
Switch achter Telfort modem 2812 werkt niet Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 01 mei 2012, 23:55
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly 1 dag
Steun ons
AliExpress