obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Storing
 Onderwerp afdrukken
Storing nieuw abo mobiele data sinds 1/5
Jan@1234
Wellicht kan hier iemand mij helpen.
Sinds 1 mei heb ik een abo afgesloten voor 500 Mb internet per maand.
Helaas werkt dit nog steeds niet. Inmiddels heel wat geld kwijt aan het betaalde nummer van klantenservice.
Zelfs bezoeken aan Telfort winkels in Veenendaal en Emmen hebben niets opgeleverd.
Storing indienen via internet geeft alleen de melding dat er over 5 dagen contact wordt opgenomen.
Weet iemand hier waar ik met mijn probleem naar toe moet?
Of toch beter naar een andere provider?
Uiteraard heb ik de instellingen van mij iPhone 3GS al uitgevoerd zoals op de site staat beschreven.
 
EdP
Dat zou wel eens dit kunnen zijn:
Problemen mobiel internet
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing nieuw abo mobiele data sinds 1/5', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing Algemeen : 3 20 apr 2016
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen : 1 04 okt 2014
Storing Enschede Storing : 1 16 aug 2014
Ongevraagd een nieuw modem Algemeen : 4 09 apr 2014
storing email (SMTP server) Werkzaamheden : 1 27 jul 2013