obey-robots.txt
21 Mei 2018, 01:06
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Klacht over Telfort? Post hier je Telfort klacht over b.v. een storing met internet, telefonie of je modem. Grof taalgebruik is echter niet toegestaan!
 Onderwerp afdrukken

Webformulier opzeggen internet onvindbaar

choco
Volgens de Telfort website is het mogelijk om via een webformulier op te zeggen. Na het volgen van de link kom ik uit op een pagina waar staat:
"Misschien helpt dit u verder...
U kunt uw Telfort internet, TV & bellen abonnement opzeggen door contact op te nemen met de Klantenservice. Ons telefoonnummer is 0900-9596. U betaalt voor een gesprek 0,10 per minuut plus eventueel de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.
U kunt ook opzeggen door gebruik te maken van onderstaand formulier.
Let op! Vul dit formulier volledig in, zodat wij alle benodigde gegevens hebben om uw aanvraag in behandeling te nemen."

Dat helpt me echter helemaal niet verder, want is er helemaal geen formulier of een link naar een formulier zichtbaar op de pagina. Via internet opzeggen is voor mij het handigst omdat ik in het buitenland zit. Ben ik nou gek of zie ik iets over het hoofd? Weet iemand waar ik dat formulier kan vinden? Ik heb hier vorige week al een mail naar Telfort over gestuurd, maar helaas nog geen reactie ontvangen...

EdP
Als ik doe wat jij vermoedelijk deed, dan kom ik uit op deze pagina en daar moet je eerst nog een keuze maken over welk product het gaat, in jouw geval dus 'Telfort interactieve TV'. Dan druk je op 'Ga verder' en verschijnt er een formulier waar je al je gegevens kunt invoeren.

Als je een script-blocker gebruikt in je browser (bijv. NoScript), klik dan even op de juiste optie om alles van telfort.nl toe te staan.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

PJWLignon
Het is inderdaad verre van eenvoudig om het formulier in te vullen.
Als je alle stappen en schermen door bent gekomen staat er rechts onderaan de mogelijkheid om je vraag per e-mail te versturen. Als je dat volledig invult zou het mogelijk moeten zijn om het te laten verwerken.

Anders weet Webcare vast wel hoe het moet.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webformulier opzeggen internet onvindbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Geen tv en telefoon en internet heeel traag Storing 2 29 februari 2016, 19:53
internet snelheid Snelheid 5 26 augustus 2015, 15:10
internet buitenland bundel Klacht over Telfort 1 09 augustus 2015, 22:57
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Alleen lokaal internet op Windows Vista Storing 5 26 maart 2013, 15:28
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly04:39:42
Steun ons
Simyo