obey-robots.txt
24 Februari 2018, 14:53
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

ervaringen omgeveing Leek (groningen)

ice
Hallo, mijn huidige abonomnet bij alice komt me een beetje de keel uit vanwege de veel voorkomende klapperlijn (intrainen modem op lagere snelheden ook geen effect, wijkcentrale zit in de buurt) alice maakt gebruik van het BBned netwerk.

Kan iemand mij misschien vertellen hoe dit zit met telfort in deze regio want ik zit er sterk aan te denknen over te stappen maar lees ook in dit forum dat meerdere mensen last hebben van een klapperlijn.

Richard
Een klapperlijn hoeft niet per definitie aan je internet provider te liggen maar kan ook aan de verbindingen van je ISRA punt naar de centrale, kwaliteit van de centrale, kwaliteit van straatkabel naar je ISRA en kwaliteit van je ISRA zelf liggen onder andere.
Of bijv. een probleempje met het modem ook en zo zijn er nog wel andere oorzaken te bedenken.

Dus of je dan met Telfort of een ander beter uit bent is maar de vraag.

Dat een ander in jouw buurt dan evt. geen problemen heeft, hoeft dus bij lange na nog geen aanwijzing te zijn dat jij dan dus van de problemen af bent.

Maarja, als iemand in de buurt woont en ervaringen heeft mag hij/zij het uiteraard gerust melden.
Zolang je maar in het achterhoofd houdt dat dit verder niet perse iets hoeft te betekenen voor jouw situatie.Wink

Puma
Ik denk niet dat het de beste optie is om op een forum om advies te vragen. Veelal zul je hier negatieve dingen horen, maar dat geeft een scheef beeld van wat er werkelijk aan de hand is.

Ik heb in 4.5 jaar tijd geen problemen gehad met Orange, maar als je op forum Orange kijkt, dan lees je niets meer dan klachten.

Ik heb sinds 2 dagen Telfort Internet en ik ben er behoorlijk tevreden erover. Standaard modem/router, wat je krijgt, biedt een hoop functies en Zyxel is een gerespecteerde merk in de zakelijke wereld.

Wel hoor je veel klachten over de WIFI variant van Zyxel. Deze zou niet snel genoeg zijn om alles vloeiend af te kunnen handelen. Ik kan dit echter niet bevestigen, omdat ik het standaard modem heb besteld.

Nog iets. Jouw buren kunnen een prima verbinding hebben en dat terwijl jij een instabiele verbinding hebt en visa versa! Dat zegt niets. Je weet het pas, als het opgeleverd is.
Gewijzigd door Puma op 29 februari 2008, 03:35

Yes
Ook ik overweeg de overstap van Alice naar Telfort te maken.
Ik heb een modem dat na een stroomstoring alleen door een reflash weer 'wakker' wordt. Herhaaldelijke verzoeken om support van Alice hebben niets opgeleverd. Steeds werd er nieuwe apparatuur beloofd, maar steeds kwam er niets en werd er beweerd dat er geen klacht van mij bekend was.

Ik heb in het begin stabiliteitsproblemen gehad, maar nadat de max. snelheid door Alice omlaag is geschroefd heb ik geen internetproblemen meer.

Nu vraag ik me af of Telfort die mogelijkheid ook biedt, dus: de max. snelheid omlaag te schroeven in geval van stabiliteitsproblemen of is het gewoon alles of niets?
The answer is Yes! The question is the question?

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'ervaringen omgeveing Leek (groningen)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Philips CD295 ervaringen bekend? Algemeen 2 31 januari 2013, 20:21
Storing vast bellen, regio Utrecht en Groningen Storing 1 28 mei 2010, 16:02
Ervaringen met speedtouch 716 Telfort met eigen modem/router 6 04 maart 2010, 19:09
Internet lampje sinds gisteren rood (Groningen), werkte eerder Storing 1 08 oktober 2009, 10:25
Telfort, slechte ervaringen bij Telfort Algemeen 2 02 september 2009, 17:52
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:17:52
Steun ons
Voordeelcode: happy2018 I-Telligent Usenet