obey-robots.txt
25 Mei 2018, 22:47
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
WiFi, draadloos internetten
 Onderwerp afdrukken

wifi probleem nieuwe modem

EdJ
Sinds een week heb ik een nieuwe modem ontvangen (zyxel P-2812HNU-F1). Installatie was geen probleem en ik heb bijna alles probleemloos werken, op 1 computer via wifi na. Ik heb inmiddels de wat oudere desktop voorzien van een nieuwe wireless adapter, waarmee ik nu wel een verbinding met de router kan krijgen. Hij geeft aan lokaal en internet, maar dat laatste werkt niet of extreem langzaam. Dezelfde computer heeft een prima internetsnelheid met een lan verbinding, maar wifi wil maar niet vlotten. Dit in tegenstelling tot de overige wireless verbindingen (ipad, etc).

Ape
Misschien is de afstand tot de router te groot of zijn er andere WIFI netwerken die je eigen netwerk storen.
Heb je dat al eens gecheckt?
Kijk voor de beste satelliet links naar satelliet.start-plaats.nl

EdJ
met behulp van inssider had ik al het meest rustige kanaal gekozen en de verbinding is op zich redelijk. Met de vorige router was de verbinding hetzelfde en kreeg ik wel toegang tot internet. Toen had ik wel WEP in plaats van WPA2 als beveiliging. Maar inmiddels heb ik voor een andere oplossing gekozen. Met een switch gebruik ik nu ook de lanverbinding die ik al voor mijn laptop gebruikte. Werkt prima en snel. Had ik wellicht eerder aan moeten denkenFrown

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'wifi probleem nieuwe modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
WiFi verbinding Samsung Tv Sitecom router WiFi 13 19 juni 2017, 20:20
Welk modem moet ik aanschaffen ? Telfort met eigen modem/router 3 07 maart 2016, 19:57
WIFI werkt niet WiFi 2 17 november 2014, 11:54
Modem P-2601HN en een Synolgy NAS Eigen netwerk achter het Telfort modem 7 11 oktober 2014, 12:27
Ongevraagd een nieuw modem Algemeen 4 09 april 2014, 22:17
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly04:32:17
Steun ons
T-Mobile