obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Klanten van KPN Mobiel, KPN Hi en Telfort eisen schadevergoeding
SimOnly
Klanten van de telecomproviders KPN Mobiel, KPN Hi en Telfort eisen een schadevergoeding voor teveel in rekening gebrachte telefoonkosten. Zij voelen zich benadeeld omdat belseconden worden afgerond naar hele minuten, terwijl aan hen niet duidelijk is gemaakt dat deze kosten worden afgerond. Dit maakte Stichting Belverlies.nl, een onderdeel van Stichting Meldpunt Collectief Onrecht (SMCO), donderdag bekend.

Lees het hele verhaal verder bij Kassa
SimOnly
 
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Klanten van KPN Mobiel, KPN Hi en Telfort eisen schadevergoeding', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen : 9 24 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing : 5 09 jan 2017
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router : 2 23 dec 2016
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie : 3 14 nov 2016
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen : 2 13 nov 2016