obey-robots.txt
13 December 2018, 08:11
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Alle overige diensten zoals Webspace kun je hier kwijt.
 Onderwerp afdrukken

Ex-Tiscali homepagruimte

Esther1970
Wij zijn nog oud Tiscali klanten en toen dat Telfort werd, konden we nog gewoon gebruik maken van de homepageserverruimte.
Een paar maanden terug kregen we problemen met onze internetverbinding en omdat het naar alle waarschijnlijkheid aan het al zeer oude modem wat we destijds bij Tiscali hebben gekregen, konden we een nieuwe in bruikleen krijgen als we het abonnement zouden verlengen met minimaal een jaar.
We konden dan kiezen om het oud (voormalig) Tiscali abonnement te verlengen, tegen dezelfde voorwaarden of voor het nieuwe te kiezen waarbij de eerste maand gratis zou zijn, maar na die maand wel wat duurder dan het huidige abonnement.
Wij hebben toen voor het oude abonnement gekozen omdat dat die eerste maand gratis na ca. twee jaar al weer teniet gedaan werd en ook vanwege het feit dat we de homepageserverruimte dan houden.
Maar nu de verlenging van het abonnement een feit is (het nieuwe modem doet het uitstekend), kan ik de homepage nog wel bereiken, maar ik kan geen bestanden toevoegen. Mijn FTP programma zegt het volgende als ik de homepage benader: Quota's on 22201.54 of 1024.0 Kb . Hieruit zou blijken dat er maar 1024 Kb ruimte beschikbaar is. En dat is natuurlijk niks. Als ik dan een klein bestandje wil uploaden krijg ik ook de melding "Quota exceeded"

Heeft iemand hier ervaring mee?
Als jarenlange supertrouwe klant zou ik toch mogen verwachten dat de homepageserverruimte ons nu niet ineens wordt afgenomen.

Esther.

Franzki
Er zijn meer klanten die hier problemen mee gehad hebben. Er staat dan een instelling bij Telfort verkeerd. Dit is vrij eenvoudig door Telfort op te lossen.

Eventueel kun je de helpdesk bellen... en anders leest Webcare hier misschien mee...

Esther1970
Bedankt voor je reactie. Ik zal eens contact met Telfort opnemen deze week.
Ik laat nog wel even weten hoe het is afgelopen.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ex-Tiscali homepagruimte', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
ex tiscali gebruiker belt (voip) alc.780wli reset/ Algemeen 6 11 januari 2010, 12:13
12move>Tiscali>Telfort... snellere abo? 22 euro betalen! Gebruikers ervaringen 29 07 augustus 2009, 16:47
Duidelijkheid over Telfort via KPN of Tiscali netwerk Algemeen 8 20 februari 2008, 17:23
Hoe en waar kun je verifiŽren of ADSL-signaal via KPN- dan wel Tiscali netwerk binnenkomt.? Algemeen 7 02 februari 2008, 21:23
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden