obey-robots.txt
25 September 2018, 05:19
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Telfort Gebruikers Groep - Experts helpen klanten » Telfort internet verbindingsproblemen » Snelheid
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL statistieken. Configuratiescherm, Geavanceerd, Statistieken, ADSL statistieken.
 Onderwerp afdrukken

problemen met het vinden van servers.

In-Extremo
hoi sinds een week of 3 heb ik internet via telfort. alles werkt naar behoren behalve mijn browsers. ik wordt helemaal gek van de meldingen dat de server niet gevonden kan worden. telkens weer vernieuwen totdat het scherm waar ik om vraag eindelijk eens wordt weergegeven en dan heel vaak ook maar half of een totaal verkeerde weergave. andere programma's zoals skype werken wel naar behoren. ik heb diverse browsers geprobeerd echter zonder positief resultaat. nu is het zo dat ik voor een aantal zaken afhankelijk ben van Firefox daar dit voor de betreffende zaken de aanbevolen browser is. ben hier eigenlijk echt niet blij mee.

hoe kan ik deze problemen oplossen?

de verbinding is niet draadloos en ik heb een zyxel modem. bij het pingen van verbindingen en testen van download snelheden
merk ik geen problemen mits ik de speedtestsites normaal kan laden hetgeen 9 van de 10 x niet mogelijk is omdat de browser gaat bléren dat de server niet is gevonden. ook valt op dat er wel een ellenlange wachttijd is voordat er een connectie met de server tot stand is gebracht

Richard
Lijkt mij toch iets van spyware weg te hebben.
Heb je al eens geprobeerd te scannen met een goed programma als Malware Bytes?
Greetings, Richard.

In-Extremo
systeem is schoon gelukkig. heb inmiddels ook alle instellingen nagekeken. alles werkt zoals het moet werken maar nog steeds een lange wachtijd voordat internetpagina's worden geladen. als ze al geladen worden. heb gem 4 tot 5 pogingen nodig voordat dat voor elkaar is

Franzki
Misschien even als test lokaal een andere DNS-server instellen?
http://code.googl...ublic-dns/

In-Extremo
Ik heb de DNS aangepast en het lijkt erop dat nu in orde is. de wachttijden voor de verbindingen zijn nu zoals ik ze altijd gewend ben geweest.

THX Smile

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen met het vinden van servers.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Proxy problemen Algemeen 7 14 september 2017, 20:51
Problemen met alles in 1. Service? Not! Klacht over Telfort 1 04 oktober 2013, 14:54
Problemen met Hosting2go Algemeen 8 14 augustus 2012, 21:54
Fritzbox 7270 problemen Telfort met eigen modem/router 10 06 oktober 2011, 22:02
NAT problemen met XBOXLive Storing 6 05 april 2011, 13:22
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly21:59:32