obey-robots.txt
17 December 2018, 18:13
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

draadloos netwerk met Zytel

evert geerlofs
Ik probeer via de Zytel P-2602H-D1a een draadloosnetwerk te activeren. Na inloggen zou ik volgens de gebruiksaanwijzing een scherm moeten krijgen met drie keuzes waarbij ik voor de wizard setup kan kiezen, in de wizard zou dan een van de 4 keuzes "wireless setup" zijn. In de praktijk kom ik direct op de pagina "Welcome to the ZyXEL Wizard Setup" hier zijn slechs drie keuzes: Voice over Internet Setup, ADVANCED SETUP en LOG OFF. Ik heb VIOP geprobeerd, tja daar stond alles al og , er staat nu een vinkje achter. Advanced setup brengt mij bij een scherm wat me echt veel te technisch is om zonder handleiding te snappen. Weet er iemand raad?

Telfort kwam al met de optie van nieuw abbonnement met nieuwe modem, maar dat bleek toch duurder dan huidig abbonnement, dus daarom toch nog een poging hem aan de praat te krijgen.

Overigens doel is om uiteindelijk een labtop, een PC en een PS2 op het netwerk aan te sluiten, dus als dat niet zou kunnen dan moet ik uberhaubt iets anders.

Richard
Zytel P-2602H-D1a

Als je echt dit type hebt, dan is deze niet voorzien van draadloos netwerk. Daarvoor moet je de Zyxel (niet Zytel) P-2602HW-D1A hebben.

Een andere mogelijkheid is om zelf een draadloze router te kopen en deze achter je modem te hangen.
Greetings, Richard.

Franzki
Afhankelijk van je abonnementsvorm kan verlengen misschien toch goedkoper zijn.
Je kunt namelijk bij verlenging gebruik maken van een nieuwe aanbieding en je krijgt dan een nieuw bruikleenmodem.
Log voor de aardigheid eens in op "Mijn Telfort"

Sommige mensen zijn minder tevreden met de draadloze mogelijkheden van de Zyxel.
De optie van Richard is daarom ook een goede mogelijkheid... dus een losse draadloze router of AP aanschaffen en deze achter de Zyxel aansluiten.

evert geerlofs
Kijk dat maakt een boel helder. Ik heb nog een netgear draadloze router staan, die ga ik er dan maar eens proberen achter te hangen. Mocht dat niet lukken dan kan ik altijd nog overstappen op een duurder abonement. Bedankt voor de reacties.

jandebehanger
Zet die draadloze router wel in "bridge".

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'draadloos netwerk met Zytel', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
interactieve tv + netwerk op de TV Eigen netwerk achter het Telfort modem 4 25 september 2013, 22:23
geen opneemfunctie via tv Ún draadloos op laptop Telfort overige diensten 2 25 juni 2013, 23:40
LG Netwerk Storage installatie WiFi 2 25 januari 2012, 22:26
Verbetering draadloze lokaal netwerk Eigen netwerk achter het Telfort modem 3 13 december 2011, 15:21
Storing in netwerk Deziweb daardoor laad problemen Eigen netwerk achter het Telfort modem 4 14 maart 2011, 18:41
Goedenavond bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden