obey-robots.txt
26 April 2018, 17:15
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

hoge rekening door nieuw contract bij telfort

motttie
dit is de klacht die we onlangs naar telfort hebben gestuurd. waarschijnlijk is het een hopeloze actie, maar ik probeer het in ieder geval, want bellen met de helpdesk/ callcenter wekt alleen maar woede op omdat je een medewerker aan de lijn krijgt die amper nederlands verstaat en niks kan oplossen. heeft u misschien wel goede raad? mvg tom en cynthia. : Op 28 februari jl. heb ik bij Belcompany een nieuw abonnement bij Telfort aangeschaft. Het werd er 1 met een smartphone en ben vanaf toen ook direct begonnen internetten. In april was er ineens 428 euro van onze rekening geschreven. We hebben direct contact met Telfort opgenomen. Dit had gewoon 33 euro moeten zijn. De berekening klopte wel degelijk, want er was een maandlang buiten de bundel o.a. Geïnternet. Na alles te hebben gecheckt klopt het verhaal idd. Het staat in het contract hetzij middels wat omwegen. Wat mij nog het meest irriteert is dat Belcompany mij hiervan niet op de hoogte heeft gebracht. Want wees eerlijk, als ik dit had geweten had ik dit niet gedaan natuurlijk. Als ik dan na het telefoontje met de service helpdesk van Telfort dan te horen krijg dat er niks anders te doen is als betalen, snapt u onze teleurstelling vast wel. Wij vragen ons af, als Telfort klanten, of hier niets aan gedaan kan worden? Mijn vriend wilde inmiddels, enthousiast van mijn smartphone ook zo'n abonnement aanschaffen, maar u snapt natuurlijk dat dit niet gaat gebeuren als Telfort hier niet serieus een oplossing voor heeft? Het kan toch niet zo zijn dat door zo'n onbewuste fout twee Telfort klanten teleurgesteld worden? Ik hoop middels dit schrijven, dat zowel ik als mijn vriend, hopelijk ook met smartphone abonnement, gerust bij Telfort kunnen blijven? En dat u dit vervelende probleem voor ons kunt oplossen. Met vriendelijke groet Cynthia Sessink

Franzki
Allereerst het advies om in het vervolg wat overzichtelijker te posten... nu is het lastig om je verhaal te lezen.

Wat mij nog het meest irriteert is dat Belcompany mij hiervan niet op de hoogte heeft gebracht.

Als het wel in de Telfort voorwaarden staat en je hebt je handtekening gezet, dan mag Telfort die extra kosten gewoon in rekening brengen.

Het zou misschien anders zijn als Belcompany bewust verkeerde informatie heeft gegeven of essentiële informatie niet heeft verteld. Maar zelfs als dat zo is, dan wordt het heel lastig om dit te bewijzen.

motttie
Hallo Franzki.
bedankt voor je reactie.
het klopt wat je zegt. telfort heeft alle recht om zoveel geld te innen. echter riekt het naar misleiding. oplichting. diefstal.
je snapt dat we flink over de pis zijn. de eerste 3 dagen moesten we ook al 60 euro betalen (van feb. nog). of wel bijna 500 euro.
en dat voor een maandje internetten en dagelijks amper 5 minuten he.
kun je me ook verklaren waarom telfort buiten de bundel, zoals ze dat zo mooi zeggen, 500 euro blieven en voor ons gewone contract dat nu dus wel loopt, maar 33 euro p. maand????
ik zie het als een gok. hopen dat die domme mensen er in trappen. hun kromme voorwaarden niet lezen of verkeerd lezen en lekker buiten de bundel gebruikmaken.
zodat ze een mega bedrag van hun rekening kunnen schrijven?
ik heb al met iemand van mijn rechtsbijstand verzekering gepraat en die geven aan het eerst op een normale manier te regelen, maar anders hebben we een grote kans deze zaak te winnen als we het voor laten komen.

groet tom

Franzki
Het ligt er natuurlijk aan hoe het abonnement verkocht wordt... Als er wordt gezegd dat je voor 33 euro een all-in contract hebt, dan verwacht je niet dat je nog honderden euro's moet bijbetalen.

Het zal er dus vanaf hangen hoe duidelijk de voorwaarden hierover zijn... maar ook welke informatie er bij Belcompany gegeven wordt.

Of het misleiding of oplichting is, betwijfel ik. Maar ik ben wel benieuwd hoe het afloopt met je rechtsbijstandverzekering.

Richard
Feitelijk moet je inderdaad bij Belcompany zijn. Die verstrekt wel vaker onjuiste info.
Een tijdje geleden waren we rond aan het kijken voor een prepaid mobieltje voor de vrouw. Op dat moment was er eentje van Vodafone dacht ik, wel interessant. Kan ook een ander geweest zijn, dat weet ik niet meer zeker.

Op mijn specifieke vraag of er voor het bellen binnen de belbundel nog kosten werden gerekend werd er toch echt volgehouden van niet.
De website had me van tevoren echter geleerd dat het binnen de bundel iets van 2 ct per minuut was en buiten de bundel gewoon 15 ct per minuut.
Bij een ander werd ongeacht de bundel gewoon starttarief van 5 cent geteld, ook daar werd niets over gezegd en moest opgezocht worden. Maar na het opzoeken kwam dan het antwoord van "neuh, dat zal een foutje zijn dat is buiten de bundel alleen".
Yeah right.... als ik bij Belcompany ooit eens iets zal kopen, zal het alleen zijn omdat het elders niet goedkoper te krijgen zal zijn (zal dus niet gebeuren). En ik zal me zelf wel informeren, dat werkt beter.
Greetings, Richard.

motttie
bedankt voor je reactie.

ook consuwijzer wijst me min of meer die kant op.
we gaan een poging wagen.

groet tom

Telfort webcareteam
@motttie,

Graag bekijk ik voor u wat de mogelijkheden zijn. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken.

Laïla
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

motttie
@ laila.

waar mag ik deze gegevens naar toe sturen?
het is me niet geheel duidelijk

mvg tom

Richard
Via een prive bericht.

Kijk in de rechter kolom naast het forum bovenaan, onder jouw naam.
Daar zie je "prive berichten".

Klik daar op dan kom je op een andere pagina.
Klik daar op "nieuw bericht schrijven", je ziet dan de naam Simonly, dat is een zgn. pulldown menu'tje. Klik op het pijltje naast de naam Simonly en scroll dan naar beneden naar de T en selecteer "Telfort webcareteam".

Schrijf even iets bij onderwerp (bijv. gegevens voor Laïla) en in het berichtvak zet je de benodigde gegevens.

Daarna klik je rechts onder het bericht op "versturen".

Suc6.
Greetings, Richard.

Telfort webcareteam
@Mottie,

Linksonder in onze post staat de knop 'stuur PB', zo stuurt u rechtstreeks een privébericht naar mij.

Laïla
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoge rekening door nieuw contract bij telfort', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
TV-ontvanger aanmelden bij Telfort Hardware instellingen 9 24 januari 2017, 08:28
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Opgebeld worden met Telfort-nummer en uitbellen via een andere provider Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 3 14 november 2016, 11:20
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly08:02:38
Steun ons
Drogisterij.net