obey-robots.txt
24 Februari 2018, 15:10
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over mobiele telefonie. Bijvoorbeeld je voicemail instellingen, toestel bediening, toestel advies etcetera, maar ook vragen over simlock verwijderen of opheffen.
 Onderwerp afdrukken

In welke landen kan ik roamen?

rijksweg
Ik ben op zoek naar een overzicht van de landen waar ik terecht kan met mijn Telfort SIM kaart. Zijn dat dezelfde landen als op de KPN site staan of heeft Telfort eigen afspraken?

Telfort webcareteam
@rijksweg,

Kijk op www.telfort.nl/ta...uitenland/ voor een overzicht van de providers waarmee wij een overeenkomst hebben. Onder het kopje 'Zone-indeling per land voor bellen en gebeld worden in het buitenland' vindt u de landen waar u uw Telfort simkaart kunt gebruiken.

Laïla
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

rijksweg
Dank voor de reactie. Ik heb de landen gevonden, maar er staat niet bij of ik ook mijn email kan gebruiken op mijn iPhone. Waar kan ik die informatie vinden?

EdP
Dat kost wel meer dan in elk land waar je komt een nieuwe iPhone van de lokale privoder kopen...
Misschien kun je dat maar beter doen dan roaming via mobiel internet.
Geen knipoog erbij want ik meen het serieus.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'In welke landen kan ik roamen?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Nieuw modem/router aanschaffen. Welke? Algemeen 8 19 oktober 2011, 01:38
welke SIP-aanbieder hanteert laagste 06-tarieven binnen Nederland? Telfort VOIP telefonie met eigen telefoon netwerk, centrale of alarminstallatie 5 14 september 2010, 19:30
Welke modem te vervanging Zyxel 2602HW? Telfort met eigen modem/router 12 03 januari 2010, 15:48
Welke draadloze ontvanger werkt het beste met de Zyxel? Hardware instellingen 2 04 mei 2009, 18:21
Toekomstige Telfort Klant - Welke Modem? Telfort met eigen modem/router 18 29 augustus 2008, 14:11
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:35:31
Steun ons