obey-robots.txt
24 Februari 2018, 15:02
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Parameter Input Error

Steven
Ik wil Telfort per e-mail benaderen via hun website, maar ik word er of uitgegooid (kan pagina niet vinden) of als het lijkt te lukken krijg ik het bericht: "Uw klacht is verstuurd. Het referentienummer is: Parameter Input Error. U ontvangt binnen 10 werkdagen antwoord." Of "Er is een fout opgetreden.
Probeer het later opnieuw. Mocht deze fout zich blijven voordoen,
neem dan contact op met onze klantenservice." {Auw, die doet pijn, dat probeer ik juist....}

Inmiddels al sinds 21 maart poging nummer 71!
En ik pieker er niet over Telfort nog te bellen.
Heb het al op diverse computers geprobeerd, ga met mijn klachtomschrijving niet door het aantal maximale karakters heen en Explorer of Chrome maakt ook geen verschil.

Hebben meer mensen dit?

En Telfort: Als deze internetfunctionaliteit niet werkt, dan meld je dat toch vooraf en laat je toch niet alles invullen?

EdP
Geen idee of dit een bekende fout is, gooi eerst eens je *telfort* cookies weg,dan opnieuw proberen.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Steven
Alle cookies verwijderd.....zelfde, geen resultaat Sad

Steven
Eindelijk....na de 76ste poging is het gelukt.
In plaats van "Parameter Input Error" een heus nummer per mail ontvangen, waaronder mij klacht bij Telfort geregistreerd staat.
Ben zeer benieuwd naar hun antwoord......., maar heb er nu al een hard hoofd in.
Het betreft dat ik al 15 jaar een keurig betalende klant ben; in al die jaren een 4-5 tal disputen heb gehad, die niet naar tevredenheid zijn opgelost; een coulance credit die op 21 november is toegekend, maar nog steeds niet is verrekend; en natuurlijk hun customer service firewall

Telfort webcareteam
@Steven,

Graag ben ik u hierbij van dienst. In een privébericht kunt u uw naw-gegevens, 06-nummer van Telfort en uw e-mailadres aan ons kenbaar maken. Als u nog weet welke stappen u heeft genomen in het contactformulier, kunt u dit dan ook kenbaar maken? Zo kan er uitgezocht worden wat er aan de hand is.

Laïla
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Parameter Input Error', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
internal error bij open google en facebook op mobiel Algemeen 2 11 mei 2012, 12:07
Telfort Voip DNS Error Fritz@box 7270 Telfort met eigen modem/router 3 22 april 2010, 14:32
VIOP Internal error Hardware instellingen 10 17 april 2010, 20:06
Activeren webpagina geeft Error Opleveringsproblemen 3 18 juli 2009, 22:25
550 error, administrative prohibitor Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 6 30 december 2008, 11:46
Goedemiddag bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly00:27:04
Steun ons
Voordeelcode: happy2018 I-Telligent Usenet