obey-robots.txt
18 November 2018, 06:51
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je vragen stellen over mobiele telefonie. Bijvoorbeeld je voicemail instellingen, toestel bediening, toestel advies etcetera, maar ook vragen over simlock verwijderen of opheffen.
 Onderwerp afdrukken

code m150

tulehu
hallo

ik heb een zelfde soort vraag. Ik heb bij een actie van PMA een samsung prepaid gekocht (M150) toen het beltegoed op was, wilde ik mijn telfort abonnement simm er in stoppen, maar ik kreeg een foutmelding SP code invoeren.
Ging er eerlijk gezegd van uit dat het zonder problemen zou gaan omdat het beide van telfort is.

nu weet ik ook mijn 06 nummer van mijn prepaid niet meer, omdat het al een poos geleden is. Ik wil mijn M150 gaan gebruiken omdat mijn andere tel. defect is.

any idee?

groetjes
Ronald

Telfort webcareteam
@tulehu,

Graag ben ik u hierbij van dienst. Hiervoor heb ik de volgende gegevens nodig:
- Uw naw-gegevens
- 06-nummers van Telfort (abonnement)
- Het IMEI-nummer (*#06# intoetsen op uw telefoon)
- Uw e-mailadres

In een privébericht kunt u deze informatie aan ons kenbaar maken.

Laïla
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

tulehu
Beste Laïla

erg bedankt voor je handleiding. Met enige aanpassing is het me gelukt
gelukkig hoefde ik alleen de sp code in te voeren en heb het daarna even getest met de simkaart van mijn werktelefoon (kpn) en het werkte perfect.

nogmaals bedankt
Ronald

Telfort webcareteam
@tulehu,

Bedankt voor uw terugkoppeling! Wij zijn u graag van dienst geweest.

Laïla
Wij helpen je graag op dit openbare forum. Telfort webcare reageert niet op privéberichten.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'code m150', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
sp code samsung m150 postbank Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 4 24 oktober 2015, 17:29
simlock vrij maken SGH-M150 Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 1 09 april 2015, 22:12
unlocken samsung M150 Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 1 30 december 2014, 14:30
Simunlock code Siemens CX70 Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 1 29 december 2013, 13:58
Unlock code voor sony ercsson J120i Telfort Mobiel algemeen. O.a. SimLock, instellingen en advies 1 13 mei 2013, 22:07
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden