obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Foutje ,bedankt..
artronic
Beste Webcareteam

Door een stomiteit van telfort is een nieuwe abbo per ongeluk geblokkerd (en ik had al visite kaartjes besteld met dat nummer)
Heb nu een ander nummer gehad maar vind alles een beetje vreemde gang van zaken
kan ik een vergoeding hiervoor krijgen
tevens vind ik het vreemd dat dat mooie nummer niet meer her te gebruiken is,heeft 1 dag gewerkt maar
het probleem was dat de medewerker van telfortwinkel Almere een verkeerde sms bundel had afgesloten 25 ipv 100 afgelopen zaterdag
Dit wilde hij wijzigen en gaf een wijzigingsformulierkopie mee.
Echter het nummer werkte niet je had wel signaalsterkte waardoor het niet opviel dat er iets aan de hand was.
Nu heb ik dus een ander telefoonnummer gekregen
Nu zijn die visite kaartjes niet erg duur ,maar vind dat ik dan toch minstens mn aansluitkosten vergoed moet krijgen van telfort

Mvg Rob
 
data-full-width-responsive="true">
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Foutje ,bedankt..', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Bedankt! Algemeen : 4 21 jul 2009