obey-robots.txt
19 December 2018, 11:04
Navigatie
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
 Onderwerp afdrukken

e-mail naar hotmail niet mogelijk/helpdesk onbereikbaar

Richard
Het duurt wel wat langer daar ben ik het wel met je eens. Maar om kpn en orange en alle andere providers met elkaar te vergelijken .
ja maar bij orange was het zo en een ander bij de kpn was het zo snel opgelost.
kijk daar bereikt men ook weer niks mee, het is telfort en zal het ook blijven.

Hoooo.... Ik zie dat je met me in discussie wilt. Dat kan, want ik heb redelijk wat ervaring met diverse providers, mailsystemen en spamlijsten.Wink

Het siert je dat je Telfort wilt verdedigen, ik heb de indruk dat je een medewerker bent. Des te beter, want zo iemand kan misschien ook kritiek verder leiden naar de juiste afdeling.

Dat je niets zou bereiken door providers met elkaar te vergelijken vindt ik mede daardoor toch een onjuiste instelling.

Net het vergelijken geeft vaak aan waar de schoen wringt of kan leiden tot een oplossing, als de argumentatie maar juist is en je niet voor elk wissewasje wilt vergelijken, zoals je gebruikers soms ziet doen.

Ik verwacht echter niet meer dat het vandaag nog opgelost wordt en ik zou het moeten opzoeken, maar volgens mij heeft Telfort daarmee een record bereikt met hotmail.Smile

Denk daarnaast echt niet dat telfort even naar microsoft gaat en kan bellen met , hey haal ons van de blacklist ect. vervolgens DONE

Het zal niet onmiddellijk gebeuren, maar je kunt wel degelijk je aanvraag/oplossing zo bespoedigen. Of allicht een poging wagen. Ik heb het nog nooit in 10 jaar tijd meegemaakt dat een internet provider meer dan 4 dagen op die lijst heeft gestaan.
Alhoewel ik moet toegeven dat Microsoft de laatste 5 jaar wel de regels flink heeft aangescherpt.
Doch helaas doen de providers er niets mee, waarom niet?

Oke, mijn commentaar lost niets op, ben ik best met je eens, maar Telfort kan mij niet wijsmaken dat het langer dan 4 dagen moet duren.
Dan had ik toch graag eens wat echt goede argumenten gezien of gelezen, die dat kunnen onderbouwen.

Als je niet mag vergelijken dan kun je ook niet stellen dat anderen het klaarblijkelijk wel binnen die tijd kunnen fixen dus dat vindt ik dan toch wat te gemakkelijk gezegd voor een vergelijkbare situatie.

We hebben het nu slechts over hotmail. Dat is nog peanuts. Dus sorry als ik kwaad over kom, zo is het echt niet bedoeld. Ik ben niet kwaad maar wel met stomheid geslagen.

Mijn doel is niet om Telfort de grond in te boren. Maar er is wel het e.e.a. behoorlijk voor verbetering vatbaar.
Waaronder zoiets als dit, maar zeker ook de telefonie. Doch da's een ander verhaal.Wink
En als zoiets simpels, langer dan 4 dagen gaat duren, ben ik toch uiterst nieuwsgierig wat dit veroorzaakt.
Hoe is de procedure? Waar en waarom wringt de schoen?

@EdP, heb je een link daarvan? En dan nog.... Waarom kan het bij andere providers dan wel?
Het is nu niet zo erg, maar ik wil toch graag het waarom weten van langer dan 4 dagen, dat is normaliter nooit nodig.

@Ton2e: Klopt, dat haalde ik hier ook al in een vorige post aan. Zoiets heet een SPF record.
Vrijwel elke hosting provider (die veel kleiner zijn dan adsl providers) heeft zoiets.
Waarom adsl/kabel providers dit nog steeds weigeren aan te maken is mij een raadsel.

Het is mij bekend dat er wel meer van die dingen zijn, zo is er ook domain keys. Maar een SPF record gebruikt in Nederland al zowat iedereen en is zoooo simpel aan te maken....
Gewijzigd door Richard op 25 april 2009, 21:10
Greetings, Richard.

EdP
Ja die link heb ik wel, alleen wordt die op dit forum toch verminkt:
http://forum.<die andere>.nl/viewtopic.php?t=5211&start=37 Wink
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

the unknown
k ben geen telfort medewerker , ben wel werkzaam voor een provider maar welke dat is hou ik wel voor me. der zijn hier zat telfort medewerkers die veel moeite doen om iedereen zo een beetje te helpen.
Maar als adviseur of helpdeskmedewerker kan je toch niet veel doen. De meeste dingen gaan via een standaard procedure enz.

Maar nogmaals wat er precies aan de hand is weet men niet. dat het lang duurt weten we zeker.

EdP
Zelfde provider als van je IP adres?

the unknown
nee EDP Smile ook niet bij Ziggo.
Gewijzigd door the unknown op 26 april 2009, 19:09

EdP
Ach wat maakt het ook uit. Al was je van Telenet, je bent hier gekomen om mensen te helpen en dat mogen we best toejuichen.

the unknown
Mijn doel is zeker niet om mensen hier af te kraken die een mening hebben naar een provider of om telfort te gaan beschermen.
Ik wordt echt niet betaald om hier te zijn of ben niet ingehuurd om telfort te beschermen. De fouten die er gemaakt zijn moeten ze ook zelf oplossen.

daarnaast doen mensen echt niet alsof , want ik weet zeker dat er veel mensen zitten met problemen en narigheden. Maar het is techniek en het is niet perfect.

Om slecht over een bedrijf te praten heeft ook geen zin .want mensen met goeie ervaringen hoor je minder dan die klachten hebben . uiteindelijk is men vrij om van provider te wisselen enz.

Ik hoop dat de meeste mensen hier ook zo over denken.

Richard
Maar als adviseur of helpdeskmedewerker kan je toch niet veel doen. De meeste dingen gaan via een standaard procedure enz.

Ben ik helemaal met je eens. Helaas is zo (mede door de prijzenslag) dat er maar weinig helpdeskmensen met echt goede kennis zijn. En ook jammer dat net die mensen vaak niet een beetje bevoordeeld worden zodat ze toch iets meer kunnen.

Ik zal de overigens de laatste zijn die zou denken dat je hier zit om mensen af te kraken. Integendeel. Elke helpdeskmedewerk met verstand van zaken, ongeacht van welke provider is gewoon van harte welkom.

Het kan altijd zijn dat de ene eens aan iets denkt, waar een ander niet op komt of nog niet ervaren heeft en zo kun je elkaar dan toch weer vaak helpen.

Zeker is het zo dat je goede ervaringen op een forum slechts sporadisch zal zien/lezen, vandaar dat een forum toch veelal een indruk geeft dat er veel klachten zijn.

Maar we zijn het zeker eens dat bij alle providers gekke dingen kunnen voor komen en je kunt wel wisselen maar waar de ene goed zit, zit de ander weer slechts dus het blijft eigenlijk allemaal een beetje hetzelfde.Wink

En als men beter wenst... tja dan zal men zich er ook bij neer moeten leggen dat er dan ook iets meer betaald zal moeten worden (kabelproviders uitgezonderd, want die zijn ondanks duurdere prijs echt niet kwalitatief beter qua helpdesk).

Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'e-mail naar hotmail niet mogelijk/helpdesk onbereikbaar', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
verschillende sites onbereikbaar Storing 3 21 juli 2018, 22:55
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden