obey-robots.txt
18 Juli 2018, 08:45
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Algemeen, maar niet gemeen.
 Onderwerp afdrukken

Vast bellen defect

Scallies
Mijn vast bellen functioneerde weer eens niet, dus ik door schande wijs niet bellen naar Telfort (Heb ik inmiddels al flink gesponsord de laatste 12 maanden). Dankzij een search kwam ik op dit forum uit voor hulp bij het falen van 192.168.1.254 op mijn search engine.... Eerst het modem een paar seconden uitschakelen en dan weer opstarten en nogmaals proberen. Ik zal hier mijn toekomstige vragen op stellen.

Dank, Scallies

Richard
Fijn te horen dat je het forum gevonden hebt.

Overigens nog een tip. Mocht je nog eens problemen hebben met het benaderen van 192.168.1.254 oftewel je modem en als dat met Internet Explorer gebeurt, dan installeer eens Firefox Portable.
Dat is een kleinere versie van Firefox, als je daarmee op zo'n moment wel het modem kunt bereiken, ligt het euvel aan Internet Explorer. Soms zit er hier of daar dan wat malware op de pc of kan een nieuwere versie firmware van het modem helpen, indien aanwezig.

Succes!
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Vast bellen defect', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
met mobiel naar eigen nummer bellen werkt niet Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 3 25 december 2014, 15:09
Storing internet, Vast bellen en Interactieve TV ? Nijmegen en omst... Telfort Mobiel internet snelheid en storingen 1 04 oktober 2014, 16:10
Vast bellen via Siemens C470IP Eigen voip telefoon netwerk: voipbuster, budget phone, optibel, etc. 7 11 januari 2013, 10:45
Goedemorgen bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly09:00:38
| jbasomers 1 dag