obey-robots.txt
22 Februari 2018, 04:02
Navigatie
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.
Telfort Gebruikers Groep
Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Onderwerp bekijken
Hier kun je ervaringen kwijt over je eigen telefoonnetwerk. Bijvoorbeeld een eigen thuiscentrale, een alarmcentrale, asterix, etc
 Onderwerp afdrukken

nummerweergave werkt niet via budgetphone

musti_66
Beste mensen,

Sinds een aantal weken bel ik met poivy uit en heb een vaste nummer aangevraagd via budgetphone voor inkomende gesprekken. Ondanks dat ik in de instellingen van de modem van zyxel caller id heb aangevinkt, wordt mijn vaste nummer niet weer gegeven. ik bel dus anoniem uit. is er nog iemand die een idee heeft hoe dit op te lossen is?

alvast bedankt.

EdP
De titel van je onderwerp is dus verkeerd, want BudgetPhone gebruik jij niet voor uitbellen.
Poivy is net als VoipBuster een Betamax-kloon, het schijnt dat je bij deze diensten je telefoonnummer kunt 'valideren' om het nummer weer mee te zenden. Zelf heb ik dat (bij m'n VoipBuster account) ook gedaan in het 0031etc. formaat, maar ik schijn desondanks nog steeds anoniem uit te bellen, nog niet veel mee geŽxperimenteerd. Misschien zonder 00 of alleen met 020etc.?
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Richard
Je kunt het eens proberen in te stellen als Poivy ook zo'n tooltje heeft.

Bij voipbuster kun je namelijk een stukje software gebruiken voor op de pc.
Als je deze software start en dan met je gebruikersgegevens inlogt op voipbuster kun je daar je telefoonnummer instellen en volgens mij ook iets aanvinken.
Onder optionis moet er iets van callerid staan, ik heb de software momenteel effe niet bij de hand, maar daarna zou het moeten werken.
Doch dat is met voipbuster zo, geen idee of er met Poivy ook zo'n truuk is.

Als je dat al geprobeert hebt, probeer het dan eens met +31 anders koppel ik de andere pc nog wel een keer aan om op te zoeken hoe ik het toen gedaan heb.Smile
Greetings, Richard.

EdP
N.a.v. bovenstaande ben ik nog eens naar m'n VoipBuster account pagina gegaan en zag ineens dat mijn "Home" nummer nu met +31 begint, dat heb ik zojuist overgenomen in het SIP account, of het heeft gewerkt laat ik nog wel horen.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

Spring naar forum:
 Nieuw onderwerp  Beantwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nummerweergave werkt niet via budgetphone', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerpen Forum antwoorden Laatste bericht
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Storing 5 09 januari 2017, 19:30
Bellen met FritzBox 7490 werkt niet meer na update Telfort Telfort met eigen modem/router 2 23 december 2016, 20:18
Kan niet meer in mijn telfort komen Algemeen 2 13 november 2016, 21:53
kan niet meer downloaden met telfort Usenet 2 12 november 2016, 17:44
smtp server van telfort werkt niet Telfort SMTP, POP3, NNTP, Nieuwsgroepen etc... 5 12 augustus 2016, 20:06
Goedenacht bezoeker
Inloggen / Registreren
Gebruikersnaam

Wachtwoord

Nog geen lid?
Als geregistreerd lid kunt u reageren en alle extra functies gebruiken.

Wachtwoord vergeten?
Verzoek nieuw wachtwoord.
Laatst geziene leden
| SimOnly06:43:02
| fveerman 1 dag
Steun ons
Voordeelcode: happy2018 I-Telligent Usenet