obey-robots.txt
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
Zyxel P-2602HW-D1A plus Nas ds211+ webserver
Richard
René, bedankt voor je hulp!

Roh: Wat misschien handig is om een gratis domein te registreren.
Ga eens naar serverthuis.nl daar kun je gratis een subdomein registreren, bijv. roh.serverthuis.nl of zoiets.
Dan heb je een domeinnaam om mee te werken en dat vergemakkelijkt de boel, ook voor externe bezoekers.Smile
Greetings, Richard.

data-full-width-responsive="true">
roh
hoi richard, zo snel geven wij niet op

rene, ik heb in de nas de adres gezet map (hardstyle) adres (**.***.**.***.com) (externe ip adres) port 80
nog steeds geen resultaat, het blijft vreemd.
in router port 80 geforward firewall rule gezet zodat 80 door.

rara heb je nog een suggestie????

Richard

(**.***.**.***.com

Huh? Hoezo .com? Moest dat laatste stukje niet ip.telfort.nl zijn? Of heb je nog een .com domeinnaam?
Greetings, Richard.

roh
Mijn zoon heeft een domein naam.
www.hardstyle24-7.com die gehost is bij host net.
daar verwijst het de naam naar het externe ip adres van mijn modem
wanner ik het default server adres (van nas) in de router zet bij portforward, kom ik uit op poort 5000 van mijn nas web interface.
daar heb ik dus ook poort 80 forward gedaan: en een firewal rule gemaakt zodat poort 80 doormag.
nu heb ik in de nas dus het gene gedaan, het ipadres ingevuld maar nog niets, ik denk dat ik de weg een beetje kwijt raak.

gr ronald

Richard
Oke even vlug want ik moet weg.

Er staat hostnaam, dus je moet in dat geval niet het ip invullen maar gewoon die hostnaam, de volledige .com domeinnaam.
In jouw geval dus uitsluitend www.hardstyle24-7.com invullen, geen ip.

Als je graag wilt dat ik die naam straks weg-edit, geef het even aan dan edit ik ze weg in jouw en mijn bericht.Wink
Greetings, Richard.

roh
He hoi,

klopt nas staat uit.

ik zie dat je wan to wan op permit hebt staan en bypass triangel aan hebt staan, (kan dat gewoon)

beh je geen firewall rule in wan to lan?

gr ronald

roh
nog steeds geen succes.
ben aan het wachten op een mail van synology.
hier heb ik het hele verhaal in uitgelegd.
het lijkt wel of de software voor de webserv niet goed werkt of zo.
gr Ronald
Frown

EdP
Als je wilt kan ik wel even met je meekijken via TeamViewer, je kunt sessie ID en wachtwoord via PB opsturen.
Het is beter een kaars te ontsteken dan de duisternis te vervloeken.

roh
Hallo allemaal,

eindelijk een succes.

website werkt nu. www.hardstyle24-7.com

ik denk dat de heletijd de fout in de router heeft gezeten.

ik heb gesiteren de nas opnieuw geformateerd en geinstallleerd. (werkte nog niiet)

nu bij poortforward, echt HTTP en poort 80 gebruikt, (eerst had ik userdifine web en poort 80)

Ik denk dat daar de heleboel op stuk liep.

nu werkt het. Grin

iedereen bedankt voor de moeite.

Wink

Richard
Het mag eigenlijk niet maar het user defined forwarden van poort 80 wil wel eens tot problemen leiden inderdaad. Heb ik nog al eens meegemaakt, wel een tijdje geleden.
Vage modems die Zyxels.Smile

Maar fijn te horen dat het nu gelukt is, veel plezier!
Greetings, Richard.

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zyxel P-2602HW-D1A plus Nas ds211+ webserver', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zyxel P-2812HNU-F1 naar bridge mode? Eigen netwerk achter het Telfort modem : 2 17 apr 2016
Port forwarding zyxel p-2812hnu-f1 Eigen netwerk achter het Telfort modem : 2 13 jun 2013
NAT uitschakelen op zyxel p2812hnu-fx Eigen netwerk achter het Telfort modem : 1 29 mei 2013
Portforwarding Zyxel P-2812HNU-F1 Eigen netwerk achter het Telfort modem : 3 01 mei 2013
WRT320n i.c.m. ZyXel P-2812HNU Eigen netwerk achter het Telfort modem : 2 13 feb 2013