obey-robots.txt
data-full-width-responsive="true">
Advertentie
data-full-width-responsive="true">
Onderwerp bekijken
 Onderwerp afdrukken
nieuwe laptop
kikarodin
Hallo,

Ik heb een nieuwe laptop aangeschaft, instructies gekregen van Telfort (ik heb internet en vastbellen van Telfort) maar ik kom er niet achter wat mijn sleutelcode is zodat ik ook op mijn nieuwe pc kan internetten en mail ontvangen. Is hier iemand die mij dit kan uitleggen? Alvast hartelijk bedankt!

Kika

Franzki
Wat bedoel je met sleutelcode?

Internet via een kabel zou gewoon moeten kunnen.

Als je draadloos werkt, heb je inderdaad een wachtwoord/sleutel nodig. Maar dit is dezelfde als die je al eerder gebruikt hebt als je al eens draadloos hebt gewerkt.

Als je de sleutel niet (meer) weet, kun je eerst via een kabel op het modem inloggen en daar een nieuwe code instellen.

kikarodin
Ik bedoel inderdaad de sleutel/code. deze is door een monteur van telfort erop gezet en op een blaadje geschreven. Ik heb dit meerdere malen geprobeert maar hij herkent 'm niet. Wel al mille thanks voor het antwoord, ik doe gewoon nog een poging. Het gaat om draadloos internet. Dank en goed weekend. Kika

Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'nieuwe laptop', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Exclusief verlengaanbod is 50% duurder dan voor nieuwe klant? Algemeen : 1 25 jul 2013
geen opneemfunctie via tv én draadloos op laptop Telfort overige diensten : 2 25 jun 2013
intv op laptop lukt niet Eigen netwerk achter het Telfort modem : 2 18 mrt 2013
Nieuwe klant Eigen netwerk achter het Telfort modem : 3 14 mrt 2013
wifi probleem nieuwe modem WiFi : 3 20 mrt 2012